Ik heb me opgegeven voor gastouder

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Fleur1, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb me nu officeel opgegeven om gastouder te worden. Ik ga waarschijnlijk beginnen in april. Ik ben benieuwd wanneer ik hoor wanner er echt een kindje kom hoe oud enz enz.

Hoe hadden jullie dat als gastouder?

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  3. Ik werk zelf o.a. ook als RC bij een landelijk gastouderbureau. De link staat er zelf niet bij voor zover ik dat kon zien. Dit bureau is gemiddeld stukken voordeliger en kwalitatief prima. Wat veel mensen niet weten dat je dat ook geldt als je oma buurvrouw of wie dan ook oppast. Je kunt er ook gratis berekeningen of offertes aanvragen. www.gastouderservice.nl

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mag ik vragen wat dat nou verdient als gastouder eigenlijk?

5. Bij de locale gastouderbureaus is dat vaak vastgesteld. Bij het landelijke waar ik bij werk stellen ouders en oppas dat zelf vast. De belastingdienst geeft subsidie tot een bepaald bedrag per uur inclusief de aansluitkosten van het gastouderbureau. Hoe lager je aansluitkosten hoe minder je in het geheel betaalt. En vaak kan een ouder zoveel subsidie krijgen dat de oppas daardoor meer kan verdienen en de ouder toch niet teveel betaalt. Daarom is het belangrijk te kijken naar de aansluitkosten.

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben ook gastouder, en ik vind het erg leuk! je bent erg vrij en bent lekker thuis, en je heb je eigen kind altijd bij je. Ik vind het een voordeel ten opzichte van het kdv. Het is ook meer een op een, en niet een hele groep kids.

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    wat een stomme site, ik heb me aangemeld, maar je kan helemaal niets, alles zit opslot! allemaal erg oud ook... :rolleyes:

Deel Deze Pagina