Ik heb me vreselijk misdragen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ze hebben trouwens de vorige keer dat ik een aanvaring met haar had ook al gezegd dat ik een andere woning kon krijgen... hebben ze verder ook niks meer mee gedaan. Dus mijn verwachtingen zijn niet bijster hoog.

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wel of niet in orde.. jij betaald ook je huur/hypotheek voor je huis.. ze moet gewoon normaal doen, ook tegen anderen.. van mij had ze al veel eerder een mep gehad.. :(

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik zou gewoon bij elke keer dat je nog iets van haar hoort gaan klagen, net zolang totdat de woningbouw gek van je word!
    Geef je groot gelijk dat je haar een mep gegeven hebt

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik zou inderdaad net zolang blijven klagen tot er wat aan gedaan wordt.

Trouwens even over je eerste berichtje waarmee je dit topic opende: jouw gedrag is misschien niet goed te praten en het verdiend inderdaad niet echt een schoonheidsprijs, maar ik snap het wel. Maar ik vind ook niet dat iemand onder het mom van een psychische stoornis maar alles kan doen en laten wat hi/zij wil. Tuurlijk zijn deze mensen kwetsbaarder dan anderen en daar kan je in principe proberen wat meer rekening mee te houden. Maar zolang de woningbouwvereniging en instanties vinden dat deze vrouw in staat is om op zichzelf te blijven wonen, moet ze zich op zijn minst aan een aantal basis-gedragsregels kunnen houden en daarbij hoort dat je fatsoenlijk met je buren om dient te gaan. Daar hoort dus geen bedreiging of mishandeling bij. Als die mevrouw dat niet kan, dan moet ze opgenomen worden in een inrichting.

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Tis maar goed dat ik daar niet woon met mijn hormonen momenteel...had d'r allang naar beneden gegooid! Gek of niet gek....dan moet ze zich maar op laten sluiten maar niet mij daar mee op zadelen hoor!

Ik zou me er niet schuldig omvoelen...slaan lost niks op zeggen ze....nee maar het lucht wel op ;)

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    You go girl!

Jouw kindje is het belangrijkste. Je hebt al genoeg over je heen laten gaan. De maat is vol!

Deel Deze Pagina