Implanon verwijderd, positieve daarna negatieve zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babymeiske, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    #1 babymeiske, 25 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
    Beste dames,

Ik zit met een vraag.

Ik heb op vrijdag 15 maart mij implanon laten verwijderen, omdat we een 3de kind erbij willen. We hebben op 18,22 en 24 maart gemeenschap gehad. Ik heb gisteren en zwangerschapstest gedaan van kruitvat 2 voor 5 euro en die was positief, maar wel een lichte streep, omdat ik het zeker wilde weten heb ik vandaag weer en test gedaan van trekpleister ook 2 voor 5 euro en die is negatief.

Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven... Ik weet dat ik heel vroeg de test heb gedaan, maar ik was nieuwsgierig en benauwd als het dan al positief kan geven...

In mijn fotoalbum heb ik een foto van de zwangerschapstesten.

heeft iemand hier ervaring mee

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    geen ervaring, ik zou cb digital doen dan heb je duidelijkheid. succes, hoop dat je zwanger bent:)...

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

#3 Pearl Amor, 25 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2013
    Kruidvat wil tegenwoordig nog wel eens vals positief geven... Zou ook erg onwaarschijnlijk zijn als je nu al positief zou testen, want je hebt je eisprong misschien net gehad of hij moet nog komen... Heb je ovulatie test in huis? Misschien dat je een LH piek hebt...

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik denk inderdaad ook dat hij reageerd op je LH piek.. dat is bekend bij kruidvat.. maar zwanger zou je nu niet kunnen zijn.. als je 10 dagen geleden je implanon hebt laten verwijderen kan je niet nu al zwanger zijn of in ieder geval zowieso nog niet positief testen van een zwangerschap.. Dus denk dat jullie het maar heel gezellig moeten gaan maken komende dagen;)

5. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    ik zal nog een keer doen met CB digital.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt, Kruidvat 2 voor 5 euro kan op je eisprong reageren.

Aangezien de Etos negatief is, ga ik er van uit dat je je eisprong gevonden hebt en dat je nog niet zwanger bent.

Lekker aan de klus is mijn advies dan ook en over 2 weken nog eens een zwangerschapstest doen.

7. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    Ik heb geen Ovaluatie test thuis. Ik dacht dat de zwangerschapstest reageerde op het HCG in je urine. Als dat zo is wat jullie denken hoe kan het dan dat de test reageerd op LH?

bedankt voor de reacties.

8. Pearl Amor

Omdat HCG ook het hormoon LH bevat ;) HCG is op gebouwd uit meer dan 1 hormoon... Althans zo is het door mijn gyn uit gelegd...

9. Pearl Amor

Daarbij kan hij gewoon niet uit slaan van een zwangerschap, of je moet een eisprong hebben gehad nog voor de implanon verwijderd was...

10. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    een eisprong voordat mij implanon was verwijderd is bijna onmogelijk... we gaan maar klussen en na twee weken weer testen

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Lijkt me inderdaad veels te snel! ;)

Liefs,

12. Pearl Amor