Bedankt meiden! Klinkt stom, maar voel me nu al wat minder rot nu ik lees dat ik niet de enige ben... Volgende keer nog voorzichtiger knippen. Maar voorlopig stel ik het nog even uit Gr. shampoo
Vorige week had ze een velletje zitten, zo langs haar nageltje, je kent het wel. Ik trok dat er zonder er bij na te denken zo vanaf. Madam gaf geen kik! als ik dat bij mezelf doe, nou dan jodel ik wel even, maar zij... bikkeltje dat ze is!
Het is mij nog nooit gebeurd maar het is ook zo klein. Ik knip de nagels met een knippertje niet met een schaartje dat is volgens mij moeilijker.
hier ook eens gehad ik durfde de nageltjes van jelle niet weer te knippen, man lief heeft dit een mooie zet gedaan nu is jelle anderhalf en nu doe ik het zelf wel weer
herkenbaar. hier heb ik het ook 2x in de vinger geknipt. ik durf het niet meer, dus laat het me man of me moeder knippen. ik voelde me ook iedere keer schuldig.. het gebeurt iedereen wel es.
Heeft mijn man ook vorige week gehad. Hij voelt zich er ook helemaal schuldig over. Nu knip ik maar haar nageltjes...
Toen ik eerste keer nageltje ging veilen, scheurde die bijna in van haar duimpje! Alles is zo zacht, dan gaat het gauw mis. Voel je niet schuldig hoor, het is reuze moeilijk die nageltjes. Ik laat mijn man het hier doen! Is er erg goed in, haha.
Pffff weet je wat stom was.....ik knipte de nagels van mijn meisje altijd gewoon als ze wakker was en ja dat ging redelijk. Maar van de week las ik ergens dat je ze beter kon knippen als ze zouden slapen.... Dus ik die avond aan de gang toen ze op mijn schoot in slaap was gevallen na de voeding.....knip ik toch gelijk bij de eerste nagel in haar vinger!!!!! Ze schrok natuurlijk meteen wakker en zette het op een huilen....pffff gerrum kind! Maar gelukkig heb ik niet doorgeknipt en daarom was het dus ook niet open en bloedde het niet! Maar ik kan me voorstellen hoe je je voelde...ik voelde me ook enorm schuldig! Ik knip ze gewoon voortaan weer als ze wakker is hahahaha
hoi, haha hier ook gister gebeurd, mijn zoontje krabt zichzelf helemaal open met z'n lange nagels en had het al een keer gedaan en toen is er niks gebeurd. mijn vriend gaf hem de fles en dan kon ik rustig zijn nagels knippen. en ik knipte in z'n velletje. heel erg bloedde. maar hij merkte het nog niet eens want hij wilde zijn flesje hebben. maar ik begon toch te huilen, stom he. nu zie je het nog een klein beetje maar voelde me toch schuldig. niks aan te doen. groetjes miesje
Mij is dit al 2x overkomen sindsdien knipt mijn vader de nageltjes van mijn zoon, ik vind het eng die kleine vingertjes
Pfff, fijn te lezen dat ik niet de enige stuntel ben. Mijn dochter was 5 wkn oud toen ik de 1e keer haar nageltjes knipte en ja hoor, gelijk in haar duimpje geknipt Mijn man moest ons allebei troosten. Nu durf ik dus niet meer hè, ik vijl ze nu maar. Ik vind de tip met de tv overigens wel een hele goede, dan zit ze echt stil Slapend knippen durf ik niet hoor, wil haar niet wakker maken.