Ik heb mijn hem verteld dat de baby niet van hem is

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door littledream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledream

    25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    Hoi hoi

    Ik ben dus ook zwanger van mijn exvriend maar heb hem verteld dat het niet van hem is.
    Hij heeft mij voordat ik zwanger raakte verteld wat hij een keer bij een exvriendin gedaan heeft toen die zwanger raakte van hem dus mijn beslissing was snel gemaakt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van hem.
    Veel mensen begrijpen niet dat ik het hem niet vertel en vinden dat ik het toch moet doen...

    Groetjes Samantha
     
  2. sas25

    sas25 Actief lid

    3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Hoi

    Lastige situatie hoor,alhoewel de mijne er niet beter op is hoor.Heel persoonlijk vind ik dat je het je ex vriend toch zou kunnen vertellen hoor, wat hij bij zijn ex gedaan zou hebben wil niet zeggen dat hij bij jou hetzelfde doet toch ?Je bent nu al 19 weken,mss komt dit voor hem ook wel hard aan.Ik vind het je vrije keuze om het hem alsnog te kunnen vertellen, in principe heb je namelijk je keuze al gemaakt en heb je voor je kleintje gekozen.Alles komt goed, je kan hem best op de hoogte stellen van je zwangerschap,veel te verliezen heb je nu toch niet meer,omdat je hoe dan ook voor je kleintje gekozen hebt.

    succes meid !
     
  3. littledream

    25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    Ja ik weet het...ik zou het hem heel graag willen vertellen maar ik ben gewoon bang dat hij me iets aan doet en in dat opzicht heb ik heel wat te verliezen...
    Hij een andere afkomst en dat is ook een groot probleem..
    Ik spreek hem nog wel vaak en misschien dat ik nog overweeg het hem te vertellen.

    Groetjes samantha
     
  4. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heeft hij zijn ex vriendin iets aangedaan omdat ze zwanger was van hem terwijl hij dat niet wilde? Zoals in de buik schoppen of dwingen tot een abortus? Want als het zoiets, of minder extreem maar met hetzelfde idee, dan snap ik wel waarom je zegt dat het niet van hem is... Dan bescherm je je ongeboren kind in mijn ogen.
     
  5. Nomusa

    Nomusa Lid

    10 nov 2006
    60
    0
    0
    Hallo daar meis,

    moeilijke situatie... maar ben het 100% eens met beebie! Success met alles x
     
  6. littledream

    25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    Ja het komt er op neer dat dat meisje een miskraam heb gehad hij heb het niet zelf gedaan maar iemand deed het voor hem...
    Maar laatst had mijn beste vriendin der mond voorbij gepraat bij een vriend van hem dus die had het tegen mijn exvriend verteld.
    Hij belde mij op om te vragen of het kind wel van hem was en als dat zo was dat hij me wilde helpen en er voor wilde zorgen maar ik weet niet in hoeverre ik dat moet geloven.
    Ik heb hem toen maar duidelijk gemaakt dat die vriend van hem het verkeerd begrepen heeft en dat het niet van hem was.
    Ik wil eerst weten hoe serieus hij dit meent voordat er iets gebeurt.

    Groetjes Samantha
     
  7. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    brrrr ik zit met kippenvel je verhaal te lezen. wat zal jij je zo nu en dan angstig moeten voelen zeg.
    Ik kan me voorstellen dat je het niet wilt vertellen aan hem en dat je dan af en toe nog contact met hem hebt lijkt me helemaal moeilijk zeg!

    Nou ik wens je heel veel sterkte toe.
     
  8. Anne36

    Anne36 Bekend lid

    9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Jeetje, ik zou ook inderdaad niet te snel toegeven dat het van hem is. Zorg eerst maar goed voor de kleine. Je ex kan latijd nog.
     
  9. Platliggertje

    Platliggertje Fanatiek lid

    11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    na je laatste reactie te lezen is mijn mening: lippen op elkaar.
    Maar dat is elk z'n eigen mening hé :(
     
  10. sas25

    sas25 Actief lid

    3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Nu ik weet hoe de vork in de steel zit,kan ik heel goed begrijpen waarom je niks verteld hebt,en ik zou het hoe dan ook niet doen
     
  11. Anne36

    Anne36 Bekend lid

    9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Het is alleen jammer dat er mensen op de hoogte zijn, die wel weten dat hij de vader is. Zoals je al gemerkt heb kunnen die toch heel wat roet in het eten gooien.
     
  12. littledream

    25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    Ja mijn beste vriendin had zich versproken ik heb haar gezegd dat ze daar mee moest uitkijken.
    Ik kon er niet omheen dat zij het te weten kwam omdat ze een tijd bij mij in huis heeft gewoond...
    De enige die het verder weten zijn mijn moeder, vader en mijn zusje maar daarvan is de kans klein dat ze het verder vertellen of zich verspreken.

    Groetjes Samantha
     
  13. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    is het dan wel verstandig dat je foto hier hebt staan, want er hoeft maar iemand uit jouwn omgeving mee te lezen en die hem ook goed kent en het door geeft
    het gebeurt vaker dat mensen meelezen en het door geven. en gebeurt ook op dit forum
    elkgeval sterkte
     
  14. littledream

    25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    Nee daar ben ik niet bang voor ik ken 2 vrienden van hem en meer niet..en verder ook niemand uit zijn omgeving kent mij..
    Dus ik denk dat dat wel goed zit :)

    Kus
     
  15. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wat een lastige situatie! Ik vind dat elk ekind recht heeft op zijn vader, maar als ik jouw verhaal hoor.................... Sterkte ermee!
     
  16. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wat heeft zijn afkomst er nou mee te maken?
     
  17. littledream

    25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    wat zijn afkomst er mee te maken heeft?
    dat we volgens zijn ouders niets met elkaar mogen hebben en dat zijn vader zich sterk aan zijn geloof houd en er op staat dat zijn zoons met iemand uit hun eigen cultuur trouwen.
    dat is wat het er mee te maken heeft...
    dat is waarschijnlijk ook wat de reden is geweest waarom hij dat heeft laten doen bij die exvriendin van hem.
    hij is heel erg bang voor zijn vader.

    groetjes
     
  18. Platliggertje

    Platliggertje Fanatiek lid

    11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    dat is waarschijnlijk ook wat de reden is geweest waarom hij dat heeft laten doen bij die exvriendin van hem.
    hij is heel erg bang voor zijn vader.



    dan moet die aap maar een relatie beginnen met iemand van z'n eigen afkomst :(
    (sorry, maar dat vind ik echt een zwak excuus van hem!)
     
  19. littledream

    25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    Ja dat is het zeker als ik dat eerder had geweten had ik ook niets met hem begonnen en daarbij komt dat hij me wel steeds heeft gezegd dat hij me wilde voorstellen aan zn ouders en zo...maar goed het is gebeurt dus nu maar het beste er van maken :)

    Groetjes
     
  20. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sorry hoor maar mijn vriend heeft ook een andere afkomst,met sterk gelovige ouders maar hij heeft voor zijn kind gekozen toen ik zwanger bleek te zijn.
    En hij was ook bang voor zijn vader.

    mijn eerste zoontje is van iemand anders(ook een andere afkomst) hij wilde het kindje niet,ben bedreigd door zijn broers en door hem.Toen ik bevallen ben is hij 3 keer komen kijken en zijn ouders zijn ook geweest.
    maar ik ben wel altijd eerlijk geweest over wie de vader is.

    en weet je wat het is...je moet dadelijk ook nog verantwoording aan je kind afleggen.waar hij vandaan komt enzo.
    Of wil je ook tegen je kind gaan liegen?wat als hij later zijn vader wil gaan zoeken?

    kun je wel lekker aanvallend reageren maar ik heb die weg al bewandeld en mijn zoon is inmiddels 8 en weet wie zijn vader is.Hij wil niks met zijn vader te maken hebben en de vader niet met mijn zoon.
     

Deel Deze Pagina