Fijn om zo'n ervaring te lezen! En ik ben inderdaad ook erg slank, ik dacht zelf ook al dat het daar misschien mee te maken heeft
Ik denk dat het echt niet mogelijk is. En dat het echt je darmen zijn. En daar mag je best van genieten maar een baby voelen op negen of tien weken. Geniet van je zwangerschap hoop dat je over een aantal weken je baby echt gaat voelen.
Oké even bij deze; ik zit eigenlijk niet meer zo te wachten op opmerkingen van mensen die van mening zijn dat het niet kan. Daar heb ik gewoon niets aan Jullie mogen er best zo over denken hoor, ik weet ook dat er veel mensen zo over denken. Maar ík ben er van overtuigd, en blij! Dus laat mij maar lekker
In een ander topic hier schreef ik ook dat ik vorige week iets gevoeld heb. Ben ook heel bewust van lichaamssignalen en dit gevoel kende ik niet. Werd er wel heel blij van! Maar om negatieve reacties te voorkomen, zeg ik het tegen niemand Overigens ben ik ook heel slank.
Ja, je weet dan gewoon dat het de baby moet zijn he? Nou dat snap ik best, dat had ik ook beter niet kunnen doen geloof ik Maar geniet er lekker van!!!
En ik dacht dat ik kleine Kees al vroeg voelde (14+3) 😄 Ik voelde ook bijna altijd de eisprong en heb ook de innesteling gevoeld dus raar is het niet hoor
Hen zelf mijn eisprong ook gevoeld en op de dag van innesteling veel pijn aan mijn "onderkant" gehad. Dit is niks raars. plopjes heb ik nu ook af en toe maar dit zijn echt je darmen. Je kindje is echt nog te klein om te kunnen schoppen of slaan. Wel gaan je darmen nu door je hele buik om een nieuwe plek te vinden. En dit veroorzaakt de plopjes.
Oh ja, ik zag op de echo een ontzettend druk spartelend Frupke. Zelfs de vk moest er om lachen en zei dat het echt een actieve is. De plopjes van m'n darmen voel ik constant, voelen heel anders en word ik allesbehalve blij van
Er zijn genoeg mensen die hun eisprong en innesteling voelen hoor. Dat is echt geen wonder. Alleen zijn er meer mensen die het niet voelen.
Inderdaad, ik voel mijn darmen ook zo'n beetje dag en nacht, en die voelen toch echt héél anders. En die zitten ook niet ZO laag
Ik geloof je@ bij mijn eerste met 12 weken gevoeld, maar dacht kan niet met 14 weken was hete echt duidelijk! Bij de tweede met 10 weken ook en nu herkende ik het van de eerste. Vk zei dat het bijna niet kan maar als je goed voelt van je lijf dan wel mogelijk om de bubbels van beweging te voelen. ..niet je kindje maar zijn klotst in het water hihi. Ik voel trouwens ook eisprong en alles. Nu nog. Enneuh ik ben niet slank haha
Ik voel de kleine ook al vroeg maaaar het is mijn 3e. En echte 'schoppen' kan echt nog niet! Daar heeft de kleine nog geen kracht voor... Het is meer een trillend spiertje gevoel, dat kan je wel al zo vroeg voelen...
Ik heb verleden week maandag wat kriebels in mijn onderbuik gevoeld en eergisteren echt alsof iemand met een pingpongbal in mijn buik bezig was (in mijn baarmoeder dan), heb toch gelezen dat dat je kindje kan zijn maar ben zelf wel een beetje sceptisch op dat gebied want hij / zij is nog geen 100 gram en dus zo klein dat ik me echt afvraag of je dat al goed kan voelen. Is ook mijn eerste dus ook geen idee wat je hoort te voelen
dacht ook heeeel vroeg de kleine te voelen, rond de 11 of 12 weken. maar heel eerlijk, soms doet mijn buik zo raar dat ik het zelfs zo voel/zie bewegen alsof ik al 7 maanden ver ben :s dus hele bult die schuift. en dat gekriebel voel ik ook nog wel eens. dus in principe kun je ook een gekke buik hebben die wat gekkigheid uithaalt
hey meid wat fijn scheelt een heleboel onzekerheid.. Ik voel ook mijn eisprong en zelfs innestelling heb ik de laatste 2x gevoelt..Ook een spiraal die gedraaid was voelden ik al zei de HA dat vrouwen dat meestal niet voelen..Het kan allemaal en soms moet je het meemaken om het te geloven
Hoe weten jullie allemaal zo zeker dat het de baby is dan? Ik heb sinds zes weken plopjes. Op de een of andere manier doen mijn darmen gek zodra ik zwanger ben. Los van de zwangerschap heb ik dat nog nooit eerder gevoeld. Verder zet ik elke dag injecties in mijn buik die niet eens bij de baby in de buurt komen. De baby zit zo verschrikkelijk diep, en met tien weken nog helemaal onder je schaambot. Ik vind het heel knap als mensen dat voelen.
Lijkt me een heel sterk verhaal, maar als jij echt overtuigd bent, dan vind ik dat natuurlijk super-leuk voor je! Hopelijk snel meer!