Ik heb mijn vriend ontmoet via een computerspel...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

#181 Papaver, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2011
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/288269-draagt-jouw-baby-dreumes-vandaag-deel-2-a.html

Mmmm. Lekker consequent...

2. zohra

zohra Niet meer actief

damessssssssssssssssssss we gaan toch niet lesbisch worden
    of zijn we gewoon reteeeeeeeeeeeeeeeee jaloers

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Nou het duurde even voor ik alles gelezen heb maar kon niet meer stoppen haha.
    Vind het zo een leuk verhaal! En ben zo blij dat jullie gelukkig zijn :D

Dit lezen geeft me 2 verschillende soorten gevoel.
    Het ene is dat ik echt een giga glimlach kreeg van je verhaal, en ook als ik dat van jou lees Kit, en je foto's zie, jullie zien er zo gelukkig uit allemaal! en dat brengt me dan weer bij het andere gevoel, van verdriet, en misschien lonelyness.
    Ik leerde mijn (ex)man ook kennen via het internet..een poosje gmsnt, gebeld en afgesproken, en het klikte gelijk heel super.
    Hij is bij mij in getrokken na een poosje, en zijn getrouwd, en hebben een prachtige dochter gekregen die nu bijna 2 is.
    Helaas bleek hij andere kanten te hebben, en ben nu verhuisd, uit angst dat hij weet waar ik zit :(
    Daarom, ben echt niet jaloers op jullie story hoor, ik gun iedereen zoveel geluk! En ben zelf ook heel happy met mijn kleine meid, maar toch...zou ik ooit weer iemand kunnen vertrouwen? en zal er ooit iemand van mij en mijn meisje kunnen houden? :(

Sorry, half-offtopic (A) vind echt die verhalen super hoor!Allemaal heel veel geluk! En TS...je hebt er zeker een mooie vent van gemaakt! jullie zien er mooi uit samen!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

gumybeer ik hoop dat je ook de liefde van je leven vindt en dat je heeeel gelukkig wordt

*Knuffel*

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Haha nee geen frustraties hoor. Je moet het zelf weten vind hety alleen opvallend meer niet. Vind de opmerking dat je man in zijn handjes mag knijpen omdat je er wel aardig uit ziet veel vreemder. Alsof dat alles zegt. Maar goed je zal vast een aardig persoon zijn, ik werd er alleen een beetje onpasselijk van

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb het verhaal nu vanmorgen voor het eerst in 1x gelezen :) erg leuk.
    Ik wens jullie veel geluk toe.

7. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik heb die opmerking niet geplaatst.
    Het was al duidelijk.

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er

Jeetje heftig :( Wat naar dat het allemaal zo is uitgepakt.. Ik hoop dat je met de tijd weer iemand zal kunnen vertrouwen. Er loopt ongetwijfeld nog iemand rond die echt wel voor jou en je meisje zal gaan :)

9. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey meid, na een relatie van 10 jaar dacht ik ook niemand meer tegen te komen (heb wel nog geen kind(eren)) en kijk, ook voor mij is is het allemaal nog heel mooi uitgedraaid (zie mijn verhaal enkele pagina's terug).

Ik ben er ook van overtuigd dat, net zoals Kit zegt, er zeker en vast iemand is die volledig voor jou en je meid wil gaan :)

Ga eens stappen, doe je kindje bvb 1 weekend per maand naar je ouders ofzo, kijk wat rond op social networks ed... Komt goed, ben ik zeker van :)

Dikke kus
    xoxox

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Debby klinkt lichtelijk gefrustreerd......

En je kan zeggen wat je wil, maar een eerste (uiterlijke) indruk IS wel belangrijk, daar kun je wel omheen liegen, maar natuurlijk is de eerste indruk altijd belangrijk, dat de eerste indruk niet altijd de juiste is, dat is waar.... maar natuurlijk doet uiterlijk er wel toe! en als die man nou ook gelukkiger is met een vriendin, dan is die snor dat toch waar? en inderdaad... maak je ff druk om iemand anders.... denk alstie kan kiezen tussen zo'n mooie dame en een snor met lange manen, hij er wel snel uit is ;):p

Lekker gelukkig worden in DK

Kim, aandachtvisser :p (grapje dus he)

11. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Phoe, wat een gedoe over uiterlijkheden, iedereen vind het toch belangrijk dat zijn partner er wat goed uitziet
    dan heb ik het niet zozeer over hoe hij er uitziet ( klinkt mss bizar)
    maar hoe verzorgt hij eruit ziet

elke vrouw koopt wel kleding voor haar man die zij leuk vind staan bij hem
    elke vrouw beslist toch een beetje mee hoe haar man z'n haar knipt
    mocht mijn man lang haar hebben dat overal en nergens ligt, of kleren dragen waarvan ik het idee heb dat het 100 jaar geleden in de mode was
    dan ga ik dat toch echt zeggen :p

de woorden , schat je baard gaat zo een eigen leven lijden , komen hier vaak voor
    dan gaat hij braaf de badkamer in met scheermesjes

het zelfde voor de mannen hoor, mijn man zegt het ook wel als een broek niet naar z'n zin is

mij maakt het inderdaad niet uit of hij nu donkere of blauwe ogen heeft, dik is of dun ..
    echte liefde is dat je elkaar niet wilt veranderen (van karakter)
    maar een beetje verzorging is voor elke vrouw en man belangrijk !
    wat je ook zegt .. iedereen doet het

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik niet...

maar laat ik er maar over ophouden, ik besef terdege dat ik anders over dingen denk dan anderen en dat heeft niks met frustraties te maken hoor... (ik ben blij met mijn lichaam maar dat heeft niets te maken met hoe ik eruit zie, ik ben blij dat alles functioneert en dat mijn lichaam 2 prachtige kindjes heeft voortgebracht... ) maar goed laat ik ophouden, dit is gewoon mijn ding ;)

13. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    de smaak van kleding en de smaak van haar of verzorgd uiterlijk heeft absoluut niets met je lichaam te maken

dus als jouw man z'n haar (sterk overdreven) laat groeien tot op z'n rug en het blond zet, of blauw ( hier echt gebeurd :p)
    een oranje broek zo leuk vind die ook nog eens afzakt en daarom een groene trui met een rood rendier
    dan laat je hem zou buiten komen omdat dat allemaal niet belangrijk is voor je

Kit is een prachtige vrouw die gezien mag worden, ik gebruik trouwens ook op veel forum's een foto van mezelf en ik heb 3 kinderen

en het verhaal van TS is vertederend

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    auraly elk mens is mooi en mag gezien worden... bovendien vind ik persoonlijk niks moois aan het huidige schoonheidsideaal

en ja mijn man mag over zijn eigen kleding en uiterlijk beslissen. Ik hou van zijn innerlijk.
    Als jou man opeens 50 kilo aankomt door ziekte ofzo hou je toch ook niet minder van hem?

15. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    man man man , ik zei toch dat het mij niet uitmaakt of hij dik of dun is .. uiterlijk heeft niets met verzorging te maken

hij is trouwens 20 kg bijgekomen op een jaar tijd en is een stuk kleiner dan me, maakt mij dat uit
    maar als hij er nu super slordig bijloopt , ja dan maak ik mij druk
    al kijkt hij scheel en weegt hij 200 kg maakt me niet uit zolang hij maar zelf een klein beetje de trots houd over z'n verzorging
    je gezicht kan je niet veranderen , maar wat je doet met je haar , je geur en je kleding wel

vind jou trouwens veel kortzinniger dan mij , je leest alleen wat je wilt lezen .. kit is te overdreven volgens je , ts is houd volgens jou niet echt van haar man omdat ze dingen wilde veranderen

al mocht m'n man nu morgen een accident krijgen en helemaal onherkenbaar zijn, het is en blijft m'n mannetje .. wilt niet zeggen dat ik hem geen mooie trui laat aantrekken ipv een lelijk onverzorgd ongestreken hemd

gaat bij m'n kinderen trouwens ook belangrijk zijn, zwarte randen onder de nagels, vettig haar of kleding die afgewassen of ongestreken zijn gaat hier echt niet hoor !

16. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    maar goed terug on topic ..

Ts , vind het super voor je dat je door een spel als wow je mannetje hebt gevonden !
    ik heb lang zelf wow gespeeld en vond het juist heel erg vervelend als ze me terug aanspraken :p
    ik heb toen net een mannelijk karakter aangemaakt om niet meer de vraag te krijgen of ik nu een echte vrouw was :-D

wow is hier al een tijdje de deur uit, al moet ik toegeven dat ik in m'n vrije tijd nog vaak online games speel

Zo romantisch als je zo de liefde van je leven tegenkomt, mss moeten maar meer mensen spelletjes spelen :-D

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja misschien is het kortzichtig van mij hoe het overkomt zo op internet... het lukt me niet helemaal om mijn gevoel hier te beschrijven sorry.
    Ts houdt natuurlijk nu wel echt van haar man. daar twijfel ik niet aan. Ik vind het alleen jammer dat ts misschien haar grote liefde was misgelopen als hij niet direct zijn uiterlijk had veranderd/
    En kit vind ik niet overdreven, vind alleen het geslijm hier erg overdreven.
    En of iemand nog van zijn man houdt na een ongeluk dat was niet iets dat ik zei, maar meer een vraag om uit te leggen wat ik bedoel.

Maar goed het komt niet helemaal goed over hier, dus laat maar ;)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en nog iets, het ging hier niet alleen om kleding ed... want ik heb niemand tegen kit horen zeggen dat ze er leuk gekleed uit zag...

En ik hou erg veel van kleding (kinderkleding) en in mijn ogen loopt 90% van de kinderen er als een vod bij, maar dat wil nog niet zeggen dat ik die kinderen ook maar een greintje minder leuk vindt....

19. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    nee tuurlijk niet en op dat vlak snap ik je wel , maar de verzorging is op alle vlakken belangrijk

een kind dat er niet netjes bijloopt zie je niet minder graag maar wordt toch anders bekeken, mensen hebben nu graag heel erg snel een oordeel klaar over alles en iedereen

ik gebruik nooit echt make-up ofzo, onbelangrijk voor mij maar ik ga toch echt niet in onverzorgde kleding naar de winkel ofzo
    toen ik m'n man leerde kennen had hij knal blauw in z'n haar ( de puntjes )
    hoe leuk ik hem ook vond :p ik wilde dat blauw er toch echt wel uit !
    sloeg nergens op :-D
    ik ben wel iets begonnen met hem toen hij nog een halve smurf was maar heb wel heel snel duidelijk gemaakt dat het toch echt eruit moest

*zit nu stiekem te twijfelen of ik al dan niet de foto zou plaatsen in m'n album * :-D

20. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    laat maar, heb de foto niet meer, heb wel nog een foto met rood in z'n haar, vond hij zo cool staan :p vuur vlammetjes noemde hij het
    hoezo vlammetjes ?

Deel Deze Pagina