Ik heb mijn vriend ontmoet via een computerspel...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ja ik ben weer present :D

Kom maar op!! :p

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik ben er ook weer!:D Straks komt ze nooit meer terug zitten wij hier in spanning:p

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ook ik heb me man leren kennen via internet. Via zo'n jongeren site, weet ff niet meer hoe het heet maar daar kon je ook een heel profiel opmaken, en plaatjes en foto's enz.....Heb hem een keer uitgenodigd en hij is nooit meer weggegaan haha.....we zijn nu onderhand 9 jaar samen, waarvan 6 jaar getrouwd en 3 kinderen rijker!!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wat een flauwe opmerking zeg. Dat ik het verhaal irritant vind lezen door alle foute zinnen die er in staan, wil toch niet meteen zeggen dat ik het eind niet wil weten. Ik lees dus gewoon mee.

5. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik stoor me er ook aan hoor Sjorsje, maar ook ik ben er niet minder nieuwsgierig door :)

Mijn man speelt ook WoW. Ik heb het spel in het begin van onze relatie vervloekt omdat hij het echt zò vaak speelde. Leek verdorie wel een verslaving.. Het heeft wat levens verwoest dat spel :D Maar ik geloof ook best dat het levens heeft samengebracht. Ik ben dus ook erg benieuwd naar het vervolg :)

@Shania bedoel je CU2? Obox?

6. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #106 Mompelientje, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
    Sorry mensen. Ik zal het verhaal afmaken. Omdat het vervelend is om alles in stukjes te lezen en ik wil dat voorkomen.

Hij had nog cash, maar zijn belangrijke gegevens waren gestolen. Ik weet niet hoe het kwam maar in iedergeval was hij een beetje hopeloos geworden. En ik? Ik ging hem helpen. Ik zei tegen hem dat hij geld mag lenen, maar eerst moet ik mijn werk afmaken. Ik tourde met een crew voor een kinder theater show en had twee voorstellingen. Ik was pas klaar om 5 uur. Ik sprak met hem om samen wat te eten maar geen McDonalds, hihihi. En wat aten we? Sushi! Maar hij lustte geen vis, zo at hij yakitori, ook lekker.
    Hoewel ik hem hielp voelde hij steeds meer op zijn gemak. Hij was naar de kapper geweest voor mij en heeft zijn snor geschoren. Hij zei dat ik een modebewuste meisje ben en hij probeerde zijn best om goed uit te zien want ik zei dat ik zijn snor zo verschrikkelijk vond en dat zijn lange haren zijn gezicht verbergde. Door zijn halflange haren en leuke krullen zag ik meer zijn gezicht en zijn lieve, leuke blauwe ogen. En zonder zijn snor had hij een brede mannelijke kaak en hij had een brede lach. Er was een link tussen de videospelletje karakter en hem. En gek genoeg, ondanks de sex erg kneuzig was en dingen niet lukte, voelde ik een sprankel. Hij is toch leuk. Hij maakte zoveel grapjes. Hij maakte me aan het lachen. Het was koopavond in Den Haag en we gingen winkelen. Ik ging met hem naar Levi's store. Ik zei tegen hem. Weet je wat? Je krijgt van mij een nieuwe broek. Een 501. Ik wilde hem een nieuwe look geven. Zodat hij minder verlegen wordt. Zodat hij leuke meisjes aan de haak kan slaan. Zodat hij niet hoeft te daten bij een internet site maar gewoon spontaan leuke meisjes ontmoeten als hij uitging.
    We gingen naar de We. We kochten een nieuwe wollen zwarte mantel, zwarte blouse en een zwarte/grijze sjaal. Ik schiette hem voor, ik dacht niet aan geld, ik vond dat ik hem moest helpen. Hij is tenslotte helemaal met de vliegtuig naar Nederland gevlogen. Hij ging het overmaken op m'n rekening zodra hij in Denemarken was. Ik vertrouwde hem. Hij is m'n maatje. M'n WoW maatje.
    We kochtte bij de Footlocker All Stars. Dat vind ik leuke schoenen en het past overal bij.
    Hij zag er opeens stukke jonger uit. En heel fris! Over fris gesproken, we gingen naar de Bijenkorf voor de finishing touch! Ik kocht gewoon random een parfum. Alles was beter dan die fruitige uien geur. Zo koos ik voor Chanel Allure Blanche. Het leuke was, toen we gingen afrekenen bij de kassa. Het meisje keek hem knipogend aan. Hihihi. Hij lachte met zijn lieve koppie. Hij was in een mum aan het veranderen. Hij zag eruit als een heer. Heel klassiek. Heel charmant.

We deden dit omdat we tijdens WoW hem ook kleedde. In WoW deden we veel rollenspellen. Hij was dan de prins en ik de princess. Ik kocht virtueel kleding voor hem in de auction house en maakte grapjes.

Maar tijdens het wandelen pakte ik zijn hand en het voelde warm aan. We hebben knus in mooie leuke semi-sjieke bar gezeten. We dronken rode wijn. We zaten in een leuk hoekje en hij begon me te kussen. Onverwachts, maar het voelde warm, lief en leuk. Hij ging in mijn oor fluisteren dat hij verliefd is op me. Hij wilt alle dingen die we samen hebben besproken op WoW. Hij wilt een huisje boompje beestje. Ik voelde zo goed bij hem. En ik heb toegegeven, ik ben ook verliefd op hem. Ik heb die avond erg genoten.

Dit was ons eerste ontmoeting, de tweede ontmoeting was een half jaar later. We speelden WoW en ik wou gewoon lekker verder dromen.

Door mijn moeder en mijn allereerste vriend zijn we (mijn vriend en ik) bijelkaar gekomen. o_O;;

7. Delta

Delta Niet meer actief

oh en nu zijn jullie samen? in denemarken? :D

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Cute! Pretty (wo)man, maar dan met een WoW-tintje :D

..en nu gaan jullie voor je eerste kindje?

9. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja cu2 dat was het haha! kon even niet meer op die naam komen!

10. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Jaa! we gaan voor een kindje. Onze toekomstige kids worden een mix van Duits, Indo, Hollands, Deens.

Helaas heb ik vaarwel gezegt tegen Nederland :(

11. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Leuk! Succes! Wordt vast een prachtig beebje :D

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Sorrye dan heb ik je verkeerd begrepen door de zin"Ik snap eigenlijk niet dat iemand speciaal op dit forum komt om een verhaal een stukken te vertellen".
    Het kwam op mij een beetje over alsof je dit verhaal waardeloos vondt .
    Vandaar mijn opmerking;)

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

:(:(

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    En nu een foto van hoe hij er nu uitziet?? :D
    Leuk verhaal

15. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar nu hahaha

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Jaaaa ik ooook! :D
    Doe eentje van the happy couple!

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik ook ;)

Echt een leuk verhaal, ben blij voor jullie! En hij klinkt echt schattig, haha!
    Hoop voor jullie dat het snel raak is :D

Ik heb mijn man ook via internet ontmoet (hij woonde in Friesland en ik in Noord-Holland en dus voor mij gevoelsmatig aan de andere kant van de wereld :p) Dat is nu alweer 9 jaar geleden.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat een leuk verhaal! Ben ook wel benieuwd naar een foto van hem nu ;)

Woon je al lang in Denemarken?

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    ja, ik wil hem ook zien met zijn nieuwe look!

20. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen

Deel Deze Pagina