Ik heb mijn vriend ontmoet via een computerspel...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hey wat leuk!
    Mijn man en ik hebben elkaar ook leren kennen via WoW. We spelen nu niet meer vanwege tijdgebrek, we zijn namelijk getrouwd en hebben een pracht van een zoontje.
    Hoe kan het lopen hè :)

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Met brandwonden oid kun je ook mooi zijn, cq verzorgd.
    Hoe hij er eerst uitzag zou ik er totaal niet op kunnen vallen, maar nu... Hij is toch verzorgd en dat is wel iets wat belangrijk is, tenminste vind ik!!
    En er verzorgd uitzien is ook het uiterlijk.

Tja, ben dan misschien lomp maar mijn oog wil wat hoor:D

3. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Haha, ik las het hardop. Mijn vriend is het er niet mee eens :D ("grapjeee" zegt ie)
    Dit is zelfs nog een schepje erbovenop! Ik zie er niet elke dag zo uit hoor :p Super lief ook weer. Zit hier met een hele brede glimlach.

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Je moet ook wel een beetje tussen de regels door lezen. Het hele verhaal is juist gebaseerd op haar gevoel voor hem als persoon. Ik heb nooit gelezen dat hij niet goed genoeg was..
    Dat ze hem een beetje gepimpt heeft, waar zijn zelfvertrouwen ws ook alleen maar beter door is geworden, is toch alleen maar mooi? :)

"Stel je voor dat hij brandwonden of iets in zijn gezicht had gehad... dan had je nu dus niet met hem samen geweest... " Hypothetisch.
    Het is een verhaal met een happy end. Ze houden van elkaar. Maak je niet druk :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind niet snel iemand mooi, maar ik vind je in 1 woord prachtig Kit!
    Dat mocht wel even gezegd worden.
    Best offtopic maar goed :D

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Awhhh, lieeef!
    Jongens, ik zit helemaal te giechelen hier achter mijn pc :D

Wat had jij trouwens een super mooie buik zeg! (ook even gespiekt bij je foto's) :)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Geen dank!
    Jij ook bedankt :D

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik mis een bakje voor het kwijl op te vangen. ;)

9. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Die was ook wel weer te verwachten:D

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Niet persoonlijk bedoeld hoor Kit! Je bent ook een mooie meid, maar 1 keer is genoeg toch? Of klink ik nu als een vent? ;)

11. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Haha nee, maar denk alsjeblieft niet dat ik het erom doe, want ik was ook blown away bij de reacties :p
    Beetje offtopic ook, sorry!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind het ook heel erg overdreven. Ik vind het trouwens ook opvallend dat je een foto van jezelf als avatar heb en niet van je kindjes... maar goed, ik zit anders in elkaar.

13. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    @Debby: Dit is toch Kit's profiel..dan mag ze toch ook zeker haar eigen foto neerzetten? Vind dat een beetje een rare opmerking..er zijn wel meer meiden hier die een foto van zichzelf hebben staan.

14. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Sorry?!
    Is het zo raar om een foto van jezelf als avatar te hebben? Want dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen. Die foto is gemaakt op mijn trouwdag .

Oh en ik heb geen kindjeS, ik heb 1 kindje, waar ik overigens rete trots op ben!!

15. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Jullie zoeken ook gewoon iets om commentaar op de hebben. Misschien jaloezie? Wat heeft de ts en kit nu aan die domme opmerkingen. Hou je dan stil en gebruik je verstand.

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #176 SyrianBeauty, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
    Toen ik de titel computerspel las wist ik gelijk al dat het wow was :p je hoort vaak dat mensen elkaar via wow ontmoeten :) Leuk hoor dat jullie ook serieus zijn met elkaar.

Hier moest ik echt om lachen :D grappig hoor.

Spelen jullie nu samen nog steeds wow :p;)?

Ik speelde het ook dankzij mijn man :p ik ben al 3 keer gestopt haha dit keer is het het langst vanaf januari 2011 al. Mijn man is sinds juni gestopt. Ik mis het vaak echt nog, vooral het sociale gedeelte en de spannende raids :p eigenlijk bijna alles. Heb er geen tijd meer voor maar vond Cataclysm best wel saai ook.

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Echt de meest vreemde opmerking die ik in lange tijd gelezen heb..... Het is toch haar profiel!!!! Heel vreemd dit..

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    En wat als je nog geen kinderen hebt? Mag je hier dan uberhaupt niet komen.
    Dat zou namelijk de volgende stap zijn geweest.
    Sorry TS voor het vervuilen van je topic!

Maar jullie wowen toch nog wel hè.
    En als alles goed loopt, lezen we met een (paar) jaar ook hoe er een mini wow bij is gekomen? :)

19. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Wtf, Kit, je bent echt prachtig, zo'n mooie romantische bruid! Zo, ik zeg het gewoon ook nog een keer. ;)

Moet je een avatar van je kindje nemen? En wat als je nog geen kinderen hebt? Of als je kindje is overleden? Of als je geen foto's van je kindje op internet wil plaatsen? Of als je gewoon een foto van jezelf wil gebruiken omdat jíj hier post en niet je kindje(s)? Echt, wat een totaal wazige opmerking. :(

Sorry ts voor het offtopicverhaal, maar ik moest het even kwijt. :)

20. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    :D

Je zal maar zoveel frustraties hebben.. ;)
    ....meer zeg ik er niet meer over.

Idd sorry ts! Blijft nog steeds een leuk verhaal met een happy end :D

Deel Deze Pagina