Zouden jullie eens willen kijken naar mijn temp. kaartje. Had vanochtend een temp van 36.9 terwijl ik normaal 36.6/36.7 zit. Nu geeft FF aan dat ik op wo. 15/8 mijn ei heb gehad terwijl ik niets gemerkt heb. Ik dacht altijd dat je temp. na je ei tenminste 3 dagen hoger moet zijn dan voor je voordat je kan spreken van een eisprong. Ik ben al 10 dagen verder en nu geeft FF pas mijn ei aan! Kan iemand er wijs uit?
Hoi Sunshine, Ik denk dat FF gelijk heeft. Je temp is na de 'eisprong' drie dagen hoog geweest, toen weer wat dagen langzaam gedaald en gaat nu weer omhoog. Er zijn heel veel mensen die hun eisprong niet voelen, dus dat is niet zo gek. Kan ook zijn dat FF verandert als je een paar dagen een lage temp krijgt (en geen ongi). Hij ziet dat je spotting had, dus kans is er dat je wel degelijk een ei gehad hebt... succes. Liefs Friendly
Hallo Friendly, Maar dan zou het ook kunnen zijn dat ik al eerder m'n ei heb gehad in juli want daar heb ik ook een drop naar 36.5 en daar na een paar dagen een hogere temp. Begin aug. daalt het naar 36.4 en heb ik spotting maar dan zet m'n ongi niet door. Zou het dan ook kunnen dat dat een cyclus is geweest en dat dit niet herkent is door FF. Dus dat ik nu al eigenlijk in m'n 2e cyclus zit of kan dit niet? Ben nl. begin juli gestopt met de pil.. en in zit nog steeds in m'n 1e ronde
Hoihoi... Ik heb ook een hele lange eerste ronde gehad (191 dagen) dus er is heel veel mogelijk. Toen ik begon met tempen had ik iedere week wel een kruis, werd steeds verplaatst. Heb ook een aantal keer een paar dagen spotting gehad, maar geen ongi. Dit kun je ook niet als ongi gaan rekenen (omdat soms de spotting samen gaat met de eisprong). In mijn album staat het kaartje van toen het ei geweest is (heb het beginstuk er af geknipt). Zoals je ziet hobbelt het heel erg heen en weer. Pas na de eisprong werd het regelmatig. Helaas is het nu weer pech, nog geen ei gezien. Je weet het pas zeker als je ongi geweest bent, en dan kan het nog de volgende cyclus anders zijn (ontpillen is een hel soms...) Liefs Friendly
Pfff 191 dagen wat een verschrikking lijkt me dat. hoop dat ik niet zover zal komen. Hmm dus je ei werd verplaatst dan zal ik nog niet te veel hopen. Was al dolblij dat ik een verhoging had. Moet ook wel zeggen dat ik al een paar dagen ongikrampen heb en dat had ik al een paar wekenniet gehad dus ik hoop dat dat iets betekend. Ben het trouwens helemaal met je eens NOOIT meer hormonen ga wel ergens anders aan maar die pil nooit meer. Wat een ellende zeg. Vind dat ze je wel beter mogen voorlichten over wat er kan gebeuren als je stopt met de pil Jij heel veel succes met je cyclus en ik hoop dat t snel raak is
Tja, niet bij iedereen gaat het zo makkelijk, daar ben ik wel achter. Was ook echt een drama, iedere temp verhoging keek ik uit naar de volgende dag, om te zien dat ie vervolgens weer gedaald was. Heb mijn ei, toen ie er eindelijk was, ook niet gevoeld. Deze cyclus heb ik al meer dan een week vruchtbare afscheiding, maar niks van een temp stijging. Als je ook een ongi gevoel hebt kan of je ongi doorzetten, of je temp verder stijgen en dan moet je over een dag of 5 maar eens een testje doen. Liefs