Het was een lief gebaar vanmorgen. Ik heb een nieuwe baan en ben nu eerst full-time aan het werk om ingewerkt te worden. Mijn wasgoed loopt dus iets achter en mijn moeder wilde even helpen. Ze heeft dus het wasgoed aangezet. Hartstikke lief, ik waardeer het enorm. Helaas heeft witte/crème shirts bij het rode/donker roze wasgoed ingedaan. Hier zaten oa een nieuwe donker roze broek van mijn dochter in en een nieuwe crème shirt van mij. Het resultaat is dus verkleurde kleding!!! Is er een trucje om de verkleuring eruit te krijgen?
Heeft je moeder zelf geen lichte kleding dan? Is toch regel nummer 1? Volgens mij bestaat er geen truukje om het eruit te krijgen, je kan het wel een donkerdere kleur verven, maar het kan dan wel weer zijn dat de naden een andere kleur krijgen.
Lief van haar zeg! Idd jammer dat het zo is afgelopen. Wellicht kun je er een donker(der)e broek/shirt van maken met textielverf (zo'n potje voor in de waamachine)?
Ik zou het zolang het nog nat is nogmaals wassen en een color catcher doekje erbij doen zo heb ik het eens weer wit gekregen nadat er iets roods per ongeluk tussen se was gekomen was. Koop wel altijd die van dylon zijn de beste
Ik heb een spulletje van hg gebruikt toen onze witte was licht roze was gekleurd. Bijna alles is weer wit, alleen een nieuw wit vestje van mijn dochter die nog nooit gewassen was is heel licht roze gebleven. Weet niet of je shirtje effen is? Bij mij werkte het heel goed.
Die bleken in elk geval niet Die van hg volgens mij wel moet je even op de ingrediënten kijken achterop. Van die doekjes moet je niet de witte variant hebben maar de rode verpakking die witte bleekt ook
Niet in laten drogen, en ontkleurder halen, speciaal voor 'wasfoutjes' en daarmee wassen, hebben we hier al eens witte was mee gered na een ongelukje! Btw, erg lief bedoeld van je mam hihi
Ik had laatst de wasmachine niet goed leeggehaald uit haast toen ik de zwarte was er in deed. Het resultaat was dat ik grijze hydrofiele doekjes, sokjes en (dure Petit Bateau) rompertjes had. Een nachtje weken in een emmertje Omo (Ultimate) en 2 scheppen Vanish white heeft de schade beperkt.
De Online Drogist | voordelig online kopen Zelf nog geen ervaringen mee, maar je kan het proberen, even de product info lezen, daar staat ook over verkeerd gewassen enzo.