Ik heb mogelijk een miskraam gehad, maar wel een positieve zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noenja24, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goededag,

Ik zit ergens mee...
    Ik heb rond 18 nov mijn eisprong gehad. Ik was op 13 dec. 2 weken overtijd toen begon ik te bloeden en heb ik een (miskraam) dachten ze in het ziekenhuis op 14 december want mijn baarmoeder was schoon. Heb 14/15 dec flink gevloeid en toen stopte dat en werd het licht vloeien. Nu 29 december nog steeds. Maar nu is het zo dat toen in het ziekenhuis de zwtest negatief was. Dus ik had geen hcg meer in mijn lichaam. Nu doe ik een test en is hij ineens licht positief!!! Maar na een mogelijke miskraam en 2 x een negatieve test in het ziekenhuis 1 x en vk 1x is dat toch niet mogelijk. Ik snap er niks meer van. En jullie??? Enig idee???

2. nyke

nyke Niet meer actief

Zou het kunnen dat je nu een eisprong hebt? ik heb wel eens gelezen hier, dat dan ook een zwangerschapstest licht positief kan zijn.. Ik hoop natuurlijk voor je een nieuwe zwangerschap ;)

3. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eisprong?? Raar dat je dat hebt gehoord want ik heb gelezen en navraag gedaan en alleen een ovulatietest kan en eventuele zwschap herkennen... Maar andersom niet... Omdat een zwtest alleen hcg herkent en beoordeelt op alle hcg stoffen samen en niet apart... Maar het zou geen nieuwe zwschap zijn... Ben lesbisch :p... Het zou mogelijk kunnen zijn dat het en bloedinkje tussendoor was en het nu oss te zien is met hcg en ego.. Want het is niet mogelijk dat na en miskraam het hcg stijgt... Of een foute test... Maar daar lijkt me niet...

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik volg het niet even, je bent lesbisch maar hebt een mk gehad?
    Betekend dit dat je dan via een donor en inseminatie zw bent geraakt?
    Of lees ik het nu verkeerd? ;)

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Als je zwanger zou zijn kan het zijn dat deze test gevoeliger is dan de testen van het ziekenhuis of vk. Misschien over 2 dgn weer even met ochtendurine testen,blijft het positief zou ik weer contact opnemen met je vk..
    Sterkte ermee ;)

6. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Zou als ik jou was over een dag of 2 nog een keer testen. En inderdaad zoals El1983 al zegt, als die positief is even naar de vk/gyn.

Het is wel raar dat je nu een positieve test hebt. Misschien dat het een slecht merk is en de test vals positief is?

Deel Deze Pagina