Wat is dat toch?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JGT, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JGT

JGT Lid

13 nov 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Heb vorige maand ook al iets soortgelijks vermeld, maar het valt me gewoon zo ontzettend op?

Zaterdag 22 dec was mijn ovulatietest positief. Ik heb een cyclus van 29 dagen en woensdag 2 janauri heb ik mijn NOD. Afgelopen vrijdagavond laat had ik een paar flinke druppelshelderrood bloed na het plassen. Heb geen bruine afscheiding vooraf of naderhand gehad. Ik dacht dat mijn menstruatie gewoon vroeg in gang gezet is. Maar een tampon was na die nacht volledig schoon? Verder geen bloedverlies meer gehad.
    Tot aan vanochtend, ik ging meteen na het wakker worden na het wakker worden (geen bruine afscheiding op te merken) en direct na het plassen weer redelijk veel helderrood bloed. Wederom een tampon gebruikt, die was na twee uur gewoon weer volledig schoon! (lekker verhaal weer dit... :))
    Ik voel me deze maand zeer goed, totaal geen klachten, behalve wat hoofdpijn, maar ik ben een enorm hoofdpijn-mens.
    Zou dit toch een menstruatie zijn? Normaal zie ik het aankomen, doordat ik bruine afscheiding krijg, waarna de menstruatie door zet.
    Vorige maand heb ik dit dus ook gehad, maar had toen meer klachten. Voel me nu echt prima. Ik ben in mei gestopt met de pil en heb dit in voorgaande maanden totaal niet gehad (met uitzondering van laatste maand).
    Ik weet natuurlijk dat ik gewoon tot woensdag moet wachten, en wellicht een test moet doen, maar wie weet hebben jullie hier ideeen over?

Liefs

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Sorry, heb dit nog nooit eerder gehoord/gelezen. Heb het zelf wel eens gehad. Maar mijn cyclus was altijd heel raar, dus bij mij was het eigenlijk niet zo heel gek. Bij mij kwam de menstruatie daarna wel gewoon door.

Hoop voor je dat het misschien een innesteling is (weet niet of dat kan).

Succes met wachten tot woensdag.

Deel Deze Pagina