doe net als ik heb een huis vol troep met herinneringen.. maar ik ga deze maand verhuizen en wil gewoon een volledig frisse start maken. Ik heb dus een container gehuurd.. die komt van de week.. en ik begin gewoon weg te gooien.. leuk al die herinneringen, maar de meeste staan al 15 jaar in dozen op zolder dus wat moet ik er nog mee?
Eyy Limmeke!!!!! Dat is lang geleden. Maar wat een super banner heb jij zeg! Kan me nog herinneren dat ik met jou een paar keer in een roze bus, vliegtuig, fiets etc heb gezeten. Hoe voel je je? Dikke kus, MissQ.
Wat goed zeg! Tnx, het motiveert wel! Maar wat doen jullie bijvoorbeeld met je oude schoolboeken? En hebben jullie ook aparte spullen die jullei gebruiken voor jezelf of voor bezoek? Bijvoorbeeld speciale glazen ofzo? Het valt mij op dat ik zelfs de dozen van nieuwe apparatuur enzo bewaar.. Ppfff
Zelf moet ik altijd in de "mood" zijn om dengen weg te gooien. Zoals gisteren heb ik dengen weg gegooid die ik normaal niet weg gegoiid zou kunnen hebben. Normaal belanden ze dan op zolder en gooi ik ze vervolgens een paar jaar later weg. Moet zeggen dat het wel oplucht om dingen weg te gooien, gewoon doen!! (gooi trouwens geen dingen weg die van waarde zijn maar bijv wel kussens, oude kaarten die niet van waarde zijn, lampen enz...)
* Je kunt van twijfeldingen ook foto's maken om de herinnering levend te houden en het 'ding' wegdoen of verkopen. De foto's kun je dan met een verhaal in een album plakken. * Oude brieven etc kun je inscannen en dan een digitaal fotoalbum van maken * Kleren met herinnering kun je in lapjes knippen om er een deken van te maken (daar kun je evt ook foto's bij gebruiken: printen op transferpapier en op stof zetten) Voor de rest weggooien wat je niet gebruikt en opruimen wat je wel gebruikt Zeg ik even heel makkelijk (mijn huis is ook een zooi... haha...)