Bed Verhogen

Discussion in 'De bevalling' started by debbie1988, Oct 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo allemaal,

Vanaf wanneer kan ik het beste me bed verhogen? Ik ben vandaag 31weken en 2dagen, wanneer denken jullie dat ik het het beste kan doen?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Net voor de 37 weken deed ik het... je kan het ook eerder doen als je dan makkelijker uit bed komt maar ik vond het maar niks.

3. Lidwien

Lidwien Actief lid

Oct 27, 2005
    104
    2
    18
    Female
    Breda
    hi..ik heb ons bed op klossen gezet toen ik 35 weken zwanger was...dit was op aanraden van mijn fysiotherapeut ivm mijn bekken, maar ik moet zeggen dat ik blij was dat die klossen eronder uit mochten want echt handig vond ik het niet...hahaha...

4. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ik heb ze gisteren pas op klossen gezet! *schaam* hahaha maar ja ik weet dat ik altijd overloop. Bij de eerste had ik ook met 37 weken en toen ook een zeiltje , onder de kont voor de zekerheid onder de molton en hoeslaken gedaan.

5. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik heb ze er ook met 37 weken onder gezet en gister onder vandaan gehaald. Jeetje, raar zeg, zo'n "laag" bed

6. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ik heb ze er helemaal niet onder ondergezet.Wou echt thuis bevallen maar vond het doodeng! In overleg met de VK maar besloten het niet te doen.Helaas moest ik bij allebij in het ZH bevallen! niet vanwege de klossen hoor maar bij de eerste langer als 24 uur gebroken vliezen(48 uur) en bij de tweede kon ik de rugweeën niet opvangen en wilde ik aan het lachgas!Vandaar, mar bij deze blijft het bed ook aan de grond, geen vliegsolo's bij ons..hihihii

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ja ik heb ook vragen over je bed verhogen.

Ik wil in het ziekenhuis bevallen, maar van de Arbowet moet je je bed thuis perse verhogen tot min. 60 cm, zegt de kraamverzorgster.

Nou hebben wij een apart bed: een bamboe-hemelbed. En die klossen zijn veel te klein volgens mij want het bed heeft op iedere hoek 4 stammen waar die op steunt.

Misschien kan het ook met bierkratten ofzo? Heeft iemand suggesties?

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Bierkratten kan inderdaad. Dat is een goede oplossing!

9. jennie

jennie Lid

Oct 20, 2006
    8
    0
    0
    pedicure in opleiding
    arnhem
    Misschien moet ik me schamen hoor maar ik ben nu 38 weken zwanger en ik heb mijn bed nog niet op klossen staan als ik het idee heb dat ik ga bevallen dan wordt mijn bed pas verhoogd omdat ik al vrij moeilijk uit bed kom. die klossen zijn er snel genoeg onder gezet toch.
    je moet doen wat je zelf fijn vind!

10. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Bij de geboorte van kim hebben we het gedaan op de dag van de bevalling en toen ik zwanger was van marki had ik ze er met 30 weken al onder staan ivm bi

11. ik ben vandaag uitgerekend en heb het bed ook nog niet omhoog gezet. wij doen het als de bevalling begint

12. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij moeten het ook nog doen :oops: . Het lijkt me helemaal niets!

Pim

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik kan de klossen pas met 37 weken ophalen en ik denk dat ik ze er dan maar gelijk onderzet.

14. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

Nov 21, 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik heb een bed gehuurd... pootjes zijn uitschuifbaar dus nu staat hij laag in de woonkamer (stond wel hoog maar de kinderen vonden het té leuk om er op te springen enzo... zag ze er al af donderen, nu staat ie laag en vinden ze het niet meer interesant haha)

Zodra de bevalling begint gooit mijn man de pootjes hoger...

hier krijg je trouwens ook niet eerder dan 37 weken de klossen en de po mee... hebben we al eens ondervonden, was 36 en 4 dagen ofzo en kreeg ze gewoon niet mee... eigenlijk ook stom maargoed....

Wendy

15. gogadow

gogadow Lid

Jun 10, 2006
    10
    0
    0
    Alles lijkt prima, maar ik heb er wel een probleem mee. Ik woon in een studentenhuis, een eenpersoonskamer hoor, maar kan niet veel veranderen. Ik slaap op een matras (30cm), maar heb eigenlijk geen bed. Moet dat echt omhoog? En zo ja enig idee hoe ik dat dan kan doen?

16. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    wij hebben ook zitten denken over hoe dat strax moet met ons bed :( Ons bed is van zichzelf al 55 cm hoog. Moet dat dan nog verhoogd worden? Ik kom er dan geloof ik niet meer in joh met klossen eronder! Ik kan juist heel moeilijk in en uit bed komen met m'n BI. Toen ik aan het bevallen was van onze jongste dochter, kwam ik ook het bed niet meer op en beviel ik staande náást het bed :(

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik had ook last van BI, ik had mijn bed wel op klossen gezet, dit moest. Maar ik heb er een krukje naast moeten zetten om erin te komen.(ik ben maar een kleine uk 1.63) Achteraf was het niet nodig geweest om het bed te verhogen, ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen.

18. Ik wil wel graag thuis bevallen maar ons bed is een antiek en loeizware eikenhouten twijfelaar die met een zijkant tegen de muur aanstaat en bijna onmogelijk verplaatsbaar is, en klossen eronder plaatsen zal zo goed als niet lukken. Ik hoop het te redden met een extra 1 persoonsmatras erop zodra de bevalling in gang is. Hopelijk lukt dat....

19. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    mijn bed is 50 cm en als ik er een extra matras opleg is ie 60 cm
    zou dat gewoon mogen dan ?

als ik er nog poten onder moet zetten dan word ie wel heel hoog :confused:

Share This Page