ligt er een beetje aan, ben je al op je nod of nog ervoor? Als je ervoor zit, zou ik morgenochtend testen, na nod zou je vandaag kunnen testen maar zou ik wel een paar uur je plas eerst ophoudenb ivm de concebtratie van je urine. Succes meid!
nou ik ben net ongesteld geweest maar m'n dokter denkt wel dat ik gewoon bevrucht ben en heb al enkele uren niet gedronken ja 1 slokje
? die snap ik niet helemaal, denk dat je bedoelt dat je arts niet aan een echte ongi denkt maar een innestelingsbloeding ofzo? hoezo dat dan?
nee gewoon echt ongesteld ik heb vandaag een onderzoek gehad maar ze dacht dat ik als nog wel zwanger zou zijn ze zij er wel bij niet zeker te weten maar dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms voor komt
Mijn moeder werd 5mnd ongesteld toen ze zwanger was van mij.........dus het kan echt wel hoor! En ze was zelfs aan de pil............er bestaan echt onmogelijke situaties waarin vrouwen gewoon zwanger worden. Ik zou de test gewoon doen hoor.
maar hoezo dacht je misschien zwanger te zijn dan? heb je klachten? Vervelend meis van je nega test...
ja misselijk een drukkend gevoel in mijn onderbuik er waren 2 senarios volgens de dokter ongesteld toch zwanger of tijdens de eisprong dat er vocht daarvan in mn maag is gekomen wat erg pijnlijk kan zijn dus is het toch het laaste
ik heb ook al een paar keer gehad dat mijn ei knapte, is zeeeeeer vervelend. pijn kan week lang aanhouden. maar wat ik niet snap is, als jouw arts nog een evt. zwangerschap vermoedde hij/zij zelf geen test heeft uit laten voeren?