symptomen stollingsprobleem of iets dergelijks

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamflower, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamflower

29 jul 2014
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wat gekke symptomen waarvan een arts aangaf dat het niks was..
    Maar na 3 miskramen zoek ik natuurlijk van alles uit..

Ik heb nl. regelmatig last van:
    - bij stilstaan worden mijn voeten rood/blauw gevlekt en krijg ik last van prikkende voeten en onderbenen.
    - soms heb ik witte vlekken over mijn armen en benen, soms een rood puntje erin. Wanneer ik erover wrijf is het even weg maar zo weer terug.
    - Als je op mijn huid drukt met een vinger blijft er een witte vlek achter en trekt heel langzaam weg. (Dat heb je ook als je verbrand bent door de zon, maar ik heb het altijd )

Herkent iemand dit waarbij een stollings of schildklier probleem is ontdekt?

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi,
    Bij mij is op mijn 17e een stollingsprobleem geconstateerd ( ben nu 32 ) en deze symptomen heb ik nooit gehad.
    Groetjes!

3. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan laat je bloedprikken, dan weet je het gelijk

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb geen idee of de klachten die je noemt bij een stollingsafwijking horen. Volgens mij kan je ook een afwijking hebben zonder symptomen.

Ik heb behoorlijk moeten pushen in het ziekenhuis om mijn stollingswaarden te laten prikken ondanks mijn voorgeschiedenis.
    Ik moest na het prikken 4 weken wachten op waardes. Nu is er iets gevonden en om er zeker van te zijn dat het zo is moet ik nu nogmaals prikken, maar dit mag pas weer 3 maanden later.
    Succes.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik weet dat febrofeen is dat wat stoling veroorzaakt bij zwangere altijd iets hoger zit.
    Ze moeten dus prikken voor zwanger zijn dan tijdens en stel gaat het mis dan 4wk later. Geen idee of ze moeilijk doen ik vroeg dat wel en dat kreeg ik als antwoord bij zwangerschap was bij mij iets hoog maar goed voor zwangere dus stolling kon dat niet zijn.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb dezelfde klacht als jij met stilstaan. Mijn onderbenen worden dan rood/paars en gaan enorm jeuken. Heb dit altijd al gehad.

Ik heb ook positief getest op een stollingsafwijking, en krijg deze vrijdag de uitslag over de tweede test. Pas als je 2x positief test wordt de diagnose gesteld.

In NL wordt helaas maar heel summier getest op stollingsafwijkingen. Maar als ik jou was zou ik beginnen met de testen die ze hier wel doen. Daar heb je recht op na 3 mk's. Zelf heb ik besloten dat als het in NL verder ophoudt ik dan naar Gent toe ga want daar testen ze meer. Ook ben ik aan het bekijken welke dingen ik eventueel in Nederland op eigen kosten zou kunnen laten testen.

Deel Deze Pagina