Onbedwingbare trek.........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilly, 29 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi,

ik baal als een stekker, ben pas 9 weken zwanger en ben al ruim 3 kg aangekomen :( :(

Ik heb zo'n ongelovelijke trek.......ik eet wel gezond en zo en probeer als tussendoortjes wel fruit en rauwkost te eten, gelukkig vind ik dat ook echt lekker maar ik eet gewoon van alles meer!!

Normaal eet ik 2 bruine boterhammen met kaas, dan eet ik er nu 4.
    Als ik een keertje patat at nam ik normaal 1 snack erbij, nu moet ik 2 (of 3 :cry: ). Ik eet geen 2 stuks fruit maar 4, enz. enz.
    Eet dus echt voor 2.

en op sommige dagen heb ik zo'n trek dat ik op een gegeven moment na alle gezonde dingen toch ook naar een reep chocolade grijp.

Laatst besloot ik me in te houden. Ik had om 11 uur twee bruine boterhammen gegeten en ging om een uur of 13.00 wat boodschappen halen, ik had dus alweer trek maar nam niets. Ik werd zo naar dat ik bijna van mijn stokkie ben gegaan en had van die trillende handen, het zweet brak me gewoon uit (heb ik wel eens eerder gehad maar dan had ik bijvoorbeeld de hele dag nog niets gegeten).

Ik raak gewoon niet vol. Heb gewoon honger :) :)

Iemand hier ervaring mee??
    En gaat het ook weer over??????? Want zie het niet zitten om 20 kg of meer aan te komen (ben er net 15 kwijt geraakt de afgelopen 3 jaar).

Ga nu even wat eten ;)
    Hoop dat ik niet de enige hongerige zwangerige ben................

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier nog zo 1 hoor! nu niet meer elke dag maar wel heel vaak en in het begin al helemaaal! resultaat is dan ook dat ik al 20 kilo er aan heb zitten :( jammer maarja wat moet je er tegen doen ;)

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb net in je album gekeken en vind dat je er prachtig uitziet hoor :) :)

Mag ik heel brutaal zijn en vragen wat je weegt en woog??

Ik woog 67 kg voor ik zwanger werd en nu dus 70, ben 1,70.
    20 kg erbij en dan zou ik dus 87! kg gaan wegen, voor mijn gevoel ben ik dan zo dik dat ik dan niet meer op kan staan, whahahaha!!

Maar misschien heb ik een verkeerd beeld, vandaar dat ik vraag wat jou gewicht is :)

4. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Joh, lekker belangrijk ;) Ik ben bijna 1,80 mtr en ben tijdens de zwangerschap 20 kilo aangekomen.
    Ik zeg niet dat je niet een beetje moet oppassen wat je eet, maar misschien heeft je lichaam gewoon behoefte aan een extra randje vet?

Ik kan me er nu absoluut niet druk om maken en ziet het straks allemaal wel als die kleine er is. Neemt niet weg dat ik dan de overtollige kilo's er niet af wil hebben, ik wil niet zo'n uitgezakte moeder en vriendin worden namelijk...

Smakelijk...

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hoi..

ik ben nu al 20 kg aan gekomen ik denk niet dat het meer wordt maa rik vin d20 kg wel veel ookal hoor je vaak dat je bij je eerst ekindje t veel aankomt... ach en het is er zo weer af.. met de bevalling verlies je er al 9 ofzo... nou en dan krijg je je kraamtijd en als je dan minder eet als met je zwangerschap dan vliegt het eraf hoor... en water drinken... maak je niet druk je bent zwnager daar moet je van genieten!!

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik woog 92 en nu dus 112 en heb hier zelf wel veel moeite mee maar ik probeer me er maar niet zo heel druk om te maken. Naar de bevalling wil ik weer 80 wegen! ( ik was dus 10 kilo aangekomen zonder dat ik het wist voor dat ik zwanger was haha).

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Dat extra eten hoort erbij!! je lijf moet nu harder werken dan normaal, het is nu een baby aan het maken, dus heeft het ook meer energie nodig!!
    ik ben nu al 10 kilo aangekomen, mijn verloskundige zegt dat het niet erg is, hoort erbij.. :(
    Hoop alleen dat het niet doorzet op deze manier! maarja, je doet er niets aan. Ennuh heb gehoord dat je met borstvoeding geven, ook veel energie verbruikt, dus sneller afvalt! Nog een goede reden om borstvoeding te geven ;)

gr. debby

Deel Deze Pagina