Hallo allemaal, Maakt er hier iemand gebruik van alternatieve geneeskunde om (vlugger) zwanger te raken? Ik denk bijvoorbeeld aan acupunctuur of homeopathie. Groetjes
Ben onder behandeling van een homeopaat naar aanleiding van mijn 2e mk. Ik heb haar gevraagd of zij me kan helpen nu eindelijk gezond zwanger te blijven en me kan helpen bij een regelmatigere (kortere) cyclus. Ben nu 1 keer langs geweest, heb middel mee gekregen op basis van vraaggesprek en heb a.s. vrijdag weer afspraak ter evaluatie. Het is dan 6 weken nadat ik het middel heb ingenomen (eenmalig). En ws. afgelopen weekend (8 wkn na mk) heb ik dan eindelijk mijn eisprong weer gehad. Vorige mk werd ik ook 9 wk later pas weer ongesteld. Was toen wel korter zwanger. Geen idee dus of het helpt.
Ben benieuwd of het je gaat helpen Drew! Hopelijk wel natuurlijk! En je hoort er toch best goede dingen over. En als je er zin in hebt, mag je me wel op de hoogte houden over het verdere verloop. Ik duim in elk geval voor je! Nog dames die hier ervaring mee hebben?
En Teunisbloemolie , das toch ook iets natuurlijks? Ik heb het zelf nooit geprobeerd... maar schijnt dat het toch iets doet. Heb er toch al hier en daar iets van gelezen...
groene thee drinken is ook een natuurlijk product. handig als je wilt uitrekenen wanneer je vructbaar bent, want het zorgt namelijk voor een regelmatige cyclus. zelf wordt je er ook rustiger van.