Action zwangerschapstest. Zit vandaag op cyclusdag 25. Geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Zelf lijk ik heeeeeel licht iets te zien op de test. Zien jullie ook wat? Of verbeeld ik het me..
Ik zie idd iets, als het van hcg is dan moet hij over 2 dagen een stuk duidelijker zijn. Hou er rekening mee dat het ook een voorgedrukt streepje kan zijn. Helaas ervaring mee, meerdere keren
Ik zie voornamelijk heel veel nog niet goed doorgelopen roze vloeistof. Was ie al opgedroogd bij deze foto of is de test nu anders?
Ik zie iets vaags in de verte. Action testen zijn ruk. Die willen nog wel eens vals positief uitslaan. Ik zou even een predictor doen.
Deze is idd al goed doorlopen. Ik zie een vaag grijs lijntje die ik nog niet als positief zou zien. Over 2 dagen nog eens testen en dan zou ik met een predictor early testen. Die zijn erg goed de laatste tijd!
Ik beschouw deze test zeer zeker ook niet als positief al. Dat doe ik pas bij een knaller was gewoon benieuwd of andere ook wat zagen
Oh da's idd niet duur! Balen dat hier geen op is op zit ... Denk dat ik tot zondag ga afwachten . Heb ook al een aantal dagen flinke rugpijn en zo nu en dan buikpijn
Ik zie je streepje..maar twijfel ook. Hier gister met zelfde urine getest met een predictor Express en Action. Action echt ruk.. Mijn advies..hop die Predictors bestellen. Morgen in huis!