Hoi hoi, Ik heb vandaag mijn nod en heb al dagen last van ongesteldheid gevoel ( wat ik normaal heb een aantal dagen voordat ik ongesteld moet worden), maar ben t nog steeds niet. Zojuist een test gedaan en volgens mij zie ik geen streepje, maar anderzijds lijkt het wel weer een heeeeeeel licht streepje. Hoe zet ik een foto op dit forum,zodat jullie kunnen oordelen?
Volgens mij kan je een foto uploaden naar je fotoalbum. Dus een foto-album aanmaken en dan foto vanaf je computer uploadendaarin. Succes!
Je foto is misschien te groot. Deze kan je verkleinen via verschillende websites, zoals: FOTO VERKLEINEN: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen
Het lijkt toch of ik een heeeel licht streepje zie?! En dat op een foto.. Over 2 dagen nog eens testen!
Ik twijfel allemaal, dahct t zelf ook wel te zien. Moest 5 minuten wachten met de test, en toen zag ik dus dit. maar misschien wil ik t wel te graag. van de week nog maar een keer testen denk ik?? maar waarom dan toch al een hele week zo''n bijna ongesteldheid gevoel? ohhhh ik hoop het zo.
ik zie ook een licht streepje als ik jou was zou ik 2 voor 5 proberen van de kruidvat. Ik heb hem ook nog ff in negatief gezet.
Welke test kan ik dan het beste pakken?? En wie kan de hele week het bijna ongesteldheid worden gevoel verklaren?? ohh men nu zit ik echt in spanning.
Ik had ook een paar dagen een ongesteldheids gevoel en was zwanger. Vind het in het negatief niet zo duidelijk maar op de gewone foto zie ik wel wat.....over 2 dagen nog eens testen met kruidvat 2v5, succes met wachten duim voor je !
Ik ben nooit zo goed in het zien van lichte streepjes, maar als je over een paar dagen nogmaals test zou ie duidelijker moeten zijn! Succes!
Ik krijg van meerdere meiden het advies om over een paar dagen te testen ( mits ik niet gewoon ongi wordt nog vandaag of morgen),maar waarom niet gelijk morgen al weer testen??? welke test heb je waarbij je ziet WEL of NIET zwanger of hoevee weken je bent?