Wie herkent dit?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Blackmore, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackmore

Blackmore Lid

10 sep 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Heeft misschien iemand die dit leest last van dezelfde symptomen.
    Ik zit nu in de wachtdagen en gebruik nu alleen nog maar utrogestan.
    Ben begonnen met decapeptyl en daarna gonal-f erbij als laatste de pregnyl 10.000 éénheden en dat is ook alweer 16 dagen geleden,
    Nu is het zo dat ik elke ochtend badend in het zweet wakker wordt.
    Dekens en matras zijn s'morgens ook doorweekt.
    Warm heb ik het niet juist eerder koud.
    Dit is pas een dag of 7, voorheen had ik nergens last van, ik kan nergens vinden of dit een normale reactie is op de hormonen.

Iemand misschien een antwoord voor mij?:(

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Opvliegers kunnen er idd bijhoren. Utro zorgt voor allerlei vervelende hormonale bijwerkingen. Maar als je 16 dagen geleden pregnyl hebt gezet, kun je dan nu niet al testen?

3. Jawel! :D Ik zou gewoon testen, dan kun je het misschien meteen ergens aan wijten ;)

4. Blackmore

Blackmore Lid

10 sep 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag zo'n clearblue test gedaan en gaf niet zwanger aan.
    Ik dacht misschien dat ik nog wat te vroeg zou zijn en zondag mag ik in principe testen.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik zit niet precies in dezelfde situatie maar tijdens het spuiten had ik dat ook en erger na het toedienen van Pregnyl.

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hoeveel dpo was je woensdag? Alles kan nog zolang je niet ongesteld bent. Tot wanneer met je de utro gebruiken? Zou zondag zeker een testje wagen als er nog geen ongi in zicht is.

7. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook wel eens last gehad van nachtzweten aan het einde van de wachtweken (niet tijdens alle behandelingen) maar bij mij was dat de avond voordat de menstruatie doorbrak.

Deel Deze Pagina