Bedankt voor jullie lieve reacties! dat doet een mens goed! Als er donderdag gezegd wordt dat er geen behandelingen mogelijk zijn, willen we wel een derde of vierde test ter controle /bevestiging. Weet iemand van jullie misschien of hier vaste richtlijnen voor zijn? Liefs Syl
Hoi meiden, De afspraak bij de gynaecoloog was gelukkig best positief. We worden doorverwezen naar UMCG voor eventueel IFV /ICSI. Ben erg benieuwd. Er is weer hoop in elk geval. Hoe gaat t met jullie?
Hoi allemaal Ben weer terug in nederland. Denk dat ik mijn lichaam toch goed aangevoeld heb, want op vakantie ongi geworden al sneller dan ik had gedacht. Heb naar de poli gebeld die zouden me de dag erna terugbellen maar waarschijnlijk toch niet zo goed bereik gehad in afrika, dus nog geen telefoontje gehad. Morgen meteen bellen over hoe nu verder. Dacht heeft ook geen nut om nog een keer te gaan bellen want ik kan daar toch niet weer met clomid beginnen ofzo. Dus ben benieuwd wat ze zullen zeggen. Inderdaad lastig als er zoveel mensen om je heen zwanger zijn of allemaal al kinderen hebben. Wij vertellen het ook steeds meer aan mensen. Ik vind dat vooral erg fijn voor steun. En zo kom je er achter dat er in mijn omgeving meer mensen zijn die lastig zwanger worden of al paar miskramen hebt gehad. Erg fijn om met hun te kunnen praten vind ik omdat ze toch een beetje in het zelfde schuitje zitten als is het met andere oorzaken maar allemaal met hetzelfde doel. Syl wat fijn dat er dus toch nog opties zijn!!! Zo snel is het dus nog niet helemaal klaar gelukkig! Liefs
Lieve Meiden, Ik had een tijdje niets meer laten horen.. Uit zelfbescherming omdat ik er ff helemaal door heen zat.. ben nou eenmaal niet zo goed in het accepteren dat iets niet gaat zoals ik wil.. Echter wil ik jullie wel even laten weten dat ik na 1 kuur primolut een eisprong heb gehad en nu zwanger ben!!! Er is dus hoop.. Liefs, LB
Wauw wat goed! Gefeliciteerd!! Hier ook heeeel lang niets meer laten horen.. 10/6 heb ik de Leo gehad en vier weken later, had ik een positieve zw-test in me handen! Nog erg onwerkelijk allemaal! Hoe gaat het met de rest?
Wauw SuuuuuuS, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? En... ben jij ook zo onzeker? Ik merk dat ik het vertrouwen in mijn lichaam behoorlijk kwijt ben..
Ben inderdaad onzeker! Ik weet nog niet precies hoe ver ik ben, maar vrijdag weet ik hopelijk meer. Ik heb heel erg last van mijn borsten.. En buikpijn / rugpijn. Verder gaat het opzich wel goed. En jij?
Hey suuusss en LievE BeeB, Wat ben ik blij om dat te horen gefeliciteerd!!!!!! Wauw, dat is enorm goed nieuws meiden. Nu ik nog !!! Dus Lieve Beeb jij bent na ronde 1 clomid zwanger geraakt? En Suus na Leo. Echt super nieuws dames, hopelijk volgen er na jullie nog meer. Ik zit nu op dag 19 van ronde twee, volgens mij heb ik op de 14e mijn eisprong gevoeld, hopelijk heb ik het goed gevoeld en is zij een leuk zaadje tegengekomen. succes allemaal ps> deze ronde clomid ook minder er mee bezig geweest dan ronde 1 vandaar lang niks meer van me laten horen. XXXX
@ SuuuuuS; Ik ben volgens mijn nu 4 weken, al zegt mijn VK dat ik ws al verder ben. Ik hou het gewoon even op 4 weken dan kan ik in ieder geval niet terug gezet worden Ik heb sinds gister weinig klachten, dat is fijn maar maakt me ook flink onzeker. Vanmorgen weer een test gedaan en deze was een stuk duidelijker, dus HCG is aan het opbouwen! Enige waar ik last van heb zijn ongi krampen en een opgezette buik.. @ Yaya, Ik heb alleen een kuur primolut gehad om mijn lange bloeding te stoppen, daarna bloed geprikt en 3 wkn later de uitslag daarvan gekregen.. (PCO) ondertussen tempen en ovutesten gebruiken. De dag dat ik de afspraak bij de gyn had voor de uitslag had ik ook eindelijk een streepje op mijn ovutest. Gyn zei dat het niet kon, tenzij mijn tempkaartje nog flink ging veranderen. De dag daarna had ik een knal ovutest.. (4 juli) en nu dus de 16e een positieve zwangerschapstest. Mijn clomid recept ligt dus nog te "wachten" Bewaar hem nog wel even maar over 2 maandjes gaat die de prullenbak in Mijn lichaam heeft dus na de primolut kuur zelf een cyclus opgepakt (ws eenmalig, maar dat was genoeg!) Mijn tempkaartje staat trouwens hieronder...
Ik heb ook PCOS en ben begonnen met 50 mg Clomid, toen 100 mg en daarna zelfs 150 mg. Ik reageerde er goed op, maar toch was de waarde van de eisprong te laag. Dus na 4 x alleen Clomid werd het een combinatie met Pregnyl. Na een halfjaar nog niet zwanger. Elke keer geprikt bij 19 mm. Toen voor poging 8 een afspraak voor echo op twee dagen later. Bleek mijn eitje al 22 mm. Gelijk geprikt en zwanger. Dit werd helaas een miskraam. Poging daarna weer geprikt met 22 mm en weer raak. Inmiddels 7,3 weken zwanger Ik wens je veel succes!
Hoi meiden, Ik was er even uit maar ik ben er weer!!! Ik zit nog steeds in ronde twee waarschijnlijk op dag 14 een eitje gevoeld en ik zit morgen op dag 28, wanneer is dan mijn NOD morgen de 28ste dag of zaterdag de 29ste dag. Hopelijk deze ronde raak! Rode roos , Jij ook gefeliciteerd, dankje wel voor je reactie, dat geeft weer heel veel moed. Je bent een vechter en daarvoor ben je beloond. Binnenkort je wondertje in je armen. Succes verder met de zwanger schap @Suussss& Lievebeeb Hoe staat het met jullie? Hoe zijn de ontwikkelingen? en hoe gaat het met de rest van de dames???
Hoi hoi, ook ik heb PCOS en wil even een hart onder de riem steken. Ik ben op de natuurlijke manier (acupunctuur) zwanger geworden, helaas is dit geeindigd in een miskraam. Maar in 2011 ben ik spontaan zwanger geworden en bevallen van een gezonde zoon. Dus alles kan. Er is heel veel mogelijk
Na twee keer mmm en Clomid... Nu vandaag ineens een positieve test in handen.. Wat vreeemd zomaar op de natuurlijke manier zonder hormonen!! Heeeeel onwerkelijk en ik geloof het eigenlijk nog niet behalve dat ik me echt wel af en toe misselijk voel en ontzettend moe ben. Dacht dat het bijwerkingen waren van de blaasontsteking maar de test zegt alles.
Ongeloof dat het via de natuurlijke weg toch "zomaar ineens" kan terwijl dit van onze 1e nooit was gelukt omdat ik nooit een eisprong kreeg.. Dankje wel meid. Ik hoop dat jullie ook heel gauw geluk mogen hebben!!
Hoi allemaal Ik heb nu de 2de ronde met 100mg clomid gehad, ik heb een hele goede eisprong gehad en heb nu ook echt het idee dat ik zwanger ben. veel last van mijn buik, pijnlijke borsten en geregeld misselijk. Ik moet nu nog tot maandag wachten met testen. Dit is echt zoooo moeilijk, vooral omdat ik al testen in huis heb. Een vriendin van mij moet ook maandag testen dus gelukkig kunnen we elkaar ook helpen om ons in te houden. Voordat we een verkeerde uitslag hebben. Ik hoop echt zo dat het raak is, en dat ik al die symptomen niet heb omdat ik zooo graag zwanger wil zijn. Maar nog 3 nachtjes slapen en dan weet ik het eindelijk. Ik moest het even kwijt want wordt echt gek van mezelf :s