Babyd, (zoals je ziet is de handtekening eindelijk gelukt . Maar jij hebt ook PCOS? Hoe ben jij zwanger geworden van je zoon en dochter?
@Haiko, okee! Hoop dat het werkt je zei al dat het aanslaat dus dat is fijn! En houd je nu wel bij of je dan een eisprong krijgt of kreeg je die zonder clomid ook wel?
Zonder Clomid heel zelden een eisprong max 2 in een jaar. Ik gebruik nu ovulatietesten. Omdat tempen bij mij niet werkte, althans er was geen pijl op te trekken. De ovulatietesten waren altijd heel negatief en 29, 30 en 31 mei ineens knal knal positief. Ook merkte ik rond deze dagen andere veranderingen, vandaar dat ik denk dat ik een eisprong heb gehad.
ja de gyn zei meestal komt je ei tussen dag 14-18, en meestal altijd zoiezo voor dag 21, ik zit nu op dag 17, vrijdag dag 20 bloed prikken dag 21 valt namelijk in het weekend. veel klussen deze week Ik moet zeggen dat de pijn veel minder is dan gister, mar ovu test vandaag weer een licht streepje.... Hoofdpijn kan ook vaak komen rond eitje, hmmm ben benieuwd, ik heb er zelfs geen last van....
hey Heiko, dankje wel dat je ons verhaal met ons heb gedeeld, wat een nare situatie voor jouw, dat je een miskraam heb gehad met een tweeling. Gelukkig werkt de acupunctuur wel. Blijf doorgaan en de moed niet opgeven. Ik heb jouw verhaal nog nooit gehoord, ben er welvan geschrokken eerlijk gezegd. Wist niet dat je een miskraam kan krijgen door hormonen. Ik wens je heel veel sterkte en succes de komende tijd. Blijf ons op de hoogte houden.
Welkom heiko! Inderdaad heel erg van je miskraam, ik hoop dat je snel weer zwanger bent! Valt de acupunctuur wat mee? En met welke frequentie ga jij? Ik lees hier veel over de ovulatie rond dag 15-18, is het bij mij zo'n uitzonderig dat mijn gynae mij vorige week vertelde dat ik de dag na het onderzoek (pas dag 10-11) al een eisprong zou hebben? Zit nu op dag 17 en zou volgens de gynae ook al deze/volgende week mijn regels al dan niet krijgen. Als ik ze maandag niet heb, is de kans er volgens haar da het gelukt is. Nu, misschien ligt het aan de 100mg ipv de 50mg.. Van mijn buikpijn ben ik gelukkig af, maar had vandaag wel hoofdpijn en chocolade-buien, beetje herkenbaar voor als ik mijn regels moet krijgen, grrr Alweer allemaal veeel succes!
ja klopt meeste eitjes komen tussen dag 14-18 word er gezegd, ik zit ook op dag 17 nu en nog steeds geen positieve ovu pfff. Maar op dag 10-11 is wel heel vroeg voor een eisprong (des te beter natuurlijk). Maar bedoel je met 'regels' je ongi? choco-buien zijn volgens mij wel herkenbaar... nou succes en afwachten tot maandag dan *spannend*
@Haiko, ik zie nu pas je vraag aan mij. Beide keren met Clomid 50mg zwanger geworden. Van de eerste de 4e x met Clomid en van de tweede na de eerste keer gelijk zwanger. Maar ja het is geen pretje nee en daarom wil ik nu eens zien wat mijn lichaam gelijk na de pil doet. Ik ben heel lang aan het tempen geweest volgens mij een jaar voordat we in de mmm kwamen en geen eisprong gehad wel bijna elke dag bloedverlies.. Dat wil ik dus niet weer dus we moeten maar even afwachten hoe het zal gaan! @ Lientjeuh, spannend!! Ja dat zou kunnen 100mg is natuurlijk het dubbele! Ben erg benieuwd hoop op een goed resultaat natuurlijk! @ Yaya, het is ook maar net of je die piek kan meten soms kun je net te laat zijn of net te vroeg.. Dat is het irritante met die ovu testen.. Reken maar gewoon op dag 32 dat het je NOD is en hopelijk word je niet ongesteld!! Hier; heb weer een tempdip! Het wordt nu toch wel heel erg spannend dit heb ik nooit gehad van mezelf.. Hoop toch op een wondereitje.. Zou voor mij echt gek zijn! Maar des te beter natuurlijk! 223da9 Ovulation charts on FertilityFriend.com kijk!
Ik denk dat die buikpijn gewoon mijn eisprong was, want ik heb nu helemaal geen pijn meer en krampjes, maar waarom ik dat niet zag op de ovu test, zoals je zegt vast net te vroeg of te laat... We zullen zien a.s. maandag of dat me eitje was.... xxxxx
Lientjeuh... Ik ga iedere week naar de acupunctuur. De naalden zitten er nu 1,5 maand in en worden af en toe vervangen omdat ze eruit vallen. Verder krijg ik daar ook voetreflex.therapie om mijn hormoonhuishouding een boost te geven. Gelukkig krijg ik alles compleet vergoedt
Haiko, die naalden blijven daar dan gewoon in? En waar worden ze dan gestoken? Wel interessant aangezien ik zelf aan myofasciale triggerpunt-therapie doe. Is met dezelfde naaldjes maar wordt puur op overspannen spieren geprikt. Yaya, met ongesteld bedoel ik inderdaad mijn 'ongi', ben belgische, bij ons is dat de meest gebruikte term hihi! Hoe vlot het ondertussen bij jullie allemaal?? Allemaal goed aan het oefenen? Volgens de gynaecoloog moet ik morgen/komende week ongesteld worden.. Voorlopig nog steeds niks, spannend Ik kon het niet laten om al een zwangerschapstest te doen, maar was negatief! Zullen toch maar mooi afwachten he! Groetjes
@ Lientjeuh, jammer van je nega test. Wat voor soort test had je gebruikt?? Hier gaat 't wat rot.. Mijn temp stijgt weer niet, zoals we wel geweld zijn, maar wel erg rot dat we toch weer met de neus op de feiten gedrukt worden.. Zit nu op dag 15 dus mocht er toch een eitje groeien kan het nog wel, maar heb weinig hoop. Dat wordt toch naar de gyn... Binnenkort maar een afspraak maken anders maak ik mezelf ook alleen maar gek!
Hier gaat het wel oke (dag22), morgen de uitslag van me bloedtest, ik ben heel erg benieuwd!!! Ik heb de hele dag buikkrampen, hopelijk voor een good reason. Ik voel me ook heel erg opgeblazen vandaag. @ lientjeuh, ja afwachten he, dat is het enige wat we kunnen doen, het word dus ook een spannende week voor jouw, hopelijk geen ongi voor jouw meid. @babyd, ik hoop dat de afspraak niet nodig is voor jouw. Maar zoals ik al zei zou ik hem toch maar voor de zekerheid maken. Om het lange wachten een beetje te verkorten. Je eitje kan nog springen hoor!! Als mijn eitje is gesprongen deze maand dan denk ik dat dat op dag 16/17 was. Ik laat morgen weten wat de uitslag van me bloedtest was, dan weten we ook gelijk of ik verder mag hopen deze cyclus *zucht*
@Yaya, spannende dag dus morgen maar dat is al bijna gelukkig. Ik had de hele dagen hoofdpijn, kreeg ineens een paar puistjes en ineens was dat over een paar dagen geleden en nu houd ik vocht vast pff je word er gek van. Dus als je daar naar zou kijken zou je denken ik heb een eisprong gehad. En dat is het hem he dat mijn lichaam van alles aangeeft en dat er niks gebeurd! Dat is zo hard. Konden we die Clomid en bloedtesten maar bij de Kruidvat doen hahah .
hoi lientjeuh, de naalden blijven inderdaad zitten. ze zitten er nu ongeveer 1 a 1,5 maand in. Iedere 2 weken kijkt hij of ze nog goed zitten, zo niet zet hij ze opnieuw. De naalden worden in mijn rechteroor (voor jou links) gezet. 3 naalden per oor, op erg pijnlijke plaatsen moet ik zeggen. Ik heb overigens door de acupunctuur nu zeker een eisprong gehad, 15 dagen nadat ik dacht de eisprong gehad te hebben werd ik ongesteld eerste keer dan een cyclus 35 dagen duurde..
Dag lieve dames, zo, ik heb vandaag de uitslag van me bloedtest en die was "op het randje" zei me gyn, het is wel omhoog gestegen maar niet al te veel. Me gyn is er niet helemaal tevreden over dus as woensdag nog een keer bloedprikken... pfff best teleurgesteld eigelijk, maar ik heb nog hoop..... @pippeke, ze kunnen niet zien als je zwanger bent, dit is echt puur een bloedtest voor progesteronwaarde, als die omhoog schiet heeft er een eisprong plaatsgevonden, maar goed ik weet nu nog steeds niet of ik een eisprong heb gehad en of clomid 50mg bij me heeft gewerkt *zucht*, hoe is het met jouw verder @babyD ja het was een hele spannende dag voor mij, maar helaas ik weet nu nog niks meer. Ja je lichaam kan je soms echt voor de gek houden, en het zou zo superr geweldig als we dat soort testen bij de kruidvat konden halen hihi, ik denk dat de kruidvat veel rijker aan mij zou worden!!!! Ik dacht ook dat ik een eisprong had op dag 16/17 maar we zullen zien a.s. woensdag.
Yaya, oh zo jammer dat het resultaat zo onduidelijk was! Maar er is toch een lichte stijging te zien, er gebeurt dus daadwerkelijk iets, dus niet opgeven!! We duimen nog altijd mee Haiko, wat goed dat je zo positief reageert op de naaldjes! Lijkt me wel heel erg vervelend in je oor, dan kan je daar niet op slapen?! BabyD, ik had gewoon een test van clearblue gedaan uit de supermarkt.. En ook veel te vroeg uiteraard, ik had (waarschijnlijk) 2 weken geleden mijn eisprong, dus moest er een bevruchting geweest zijn, is het veel te vroeg om het te weten met zo'n test. Straks toch maar eens bellen naar de gynae! En jij niet opgeven he! Zoals yaya zegt, kan je eisprong nog altijd komen, misschien dat je lichaam toch juiste signalen geeft!!