He meiden, Mag ik even mee kletsen, Ben vandaag 3 dagen overtijd, en voel me erg goed . Geen gevoel dat de menstruatie er nog aan moet komen ofzo. Gisteren en vanmorgen al testen gedaan, maar allen nog negatief . Hoelang kan dit duren voordat je een x positief test? Heeft iemand er ervaring mee? Liefs An
Het kan even duren, misschien was je eisprong wat later? Ik ben ook overtijd, maar heb al wel wat bruinverlies gehad. Dit is nu weer gestopt. Heb ook geen ongikrampen ofzo. Maar ben wel bang dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Ik wacht nog even met testen.
Heb je de pil gebruikt hiervoor? Zo ja, hoe lang ben je hiermee gestopt? Mijn eerste natuurlijke cyclus was helaas of "maar" (in vergelijking met sommige andere dames die tot 100 dagen hebben moeten wachten) 38 dagen... Ik hoop voor je dat het raak is! Als het raak is, kan het misschien nog even duren voor het HCG voldoende is om aan te tonen. Succes!
Nee, ben al een paar maand gestopt met de pil, en ook alweer "gewoon" ongsteld geweest. Zal dus rustig moeten afwachten, maar toch wel in spanning... Bedankt voor jullie reacties. Liefs An
hier was het zo dat ik allebei de keren de 1ste of 2e dag overtijd meteen een positieve test had.. nou ben ik ook erg regelmatig met cycles en ben ik dus nog nooit over tijd geweest als het niet raak was dus misschien niet echt een goede maatstaaf maar ik zal voor je duimen! gr kim
Jeetje zeg..dames..Ik zou helemaal gek worden denk ik (ben een keer zelf 4 dgn overtijd geweest, maar dat had te maken met stress, door het overlijden van een dierbare..) Hebben jullie wel iets ondernomen om jullie ei te vinden? Want het kan idd zo zijn dat jullie eieren (goh, wat klinkt dat stom zo ) wat laat zijn geweest..Zo ongeveer 14dpo kun je wel "veilig" testen.. Spannend dames!..Ik lees hier nog effe mee!! Ben benieuwd wat 't gaat worden en duim voor jullie!! Liefs, Anna
klinkt allemaal zo leuk : je 'ei' haha , ik zou niet weten hoe / wat / waar het nu precies inhoud.. is dat de dag dat je t meeste vruchtbaar bent ?? want dat had ik wel uitgerekend . x
1 a 2 dagen vóór je eisprong en de dag van de eisprong ben je 't meest vruchtbaar, omdat een eitje maar zo'n 12 uur bevrucht kan worden en zaadjes ongeveer (gemiddeld) 48 uur leven..Zo liggen ze zeg maar klaar in je eileiders.. Hoe heb je je ei (of je meest vruchtbare dag) berekend dan? Met ovutesten, tempen, of iets anders? En hoe lang ben je al van de anticonceptie af?? (omdat dit je eerste ronde is zie ik..)..Je cyclus kan namelijk nog van slag zijn en moet zich misschien nog hertsellen van alle hormonen..Dat kan zoms een behoorlijke tijd duren.. Liefs, Anna
met een site .. predictor.nl , en die gaf dan je meest vruchtbare dagen aan .. ik heb afgelopen maand eigenlijk (bijna) elke dag geklust .. en moet die (ei) er dan wel in hebben gezeten .. dus ja.. ff afwachten dan .. verder heb ik er niks aan gedaan ik ben al zo goed als 3 kwart jaar van de nuva ring af , maar wilden er nu pas echt voor gaan (mijn vriend moet eind dit jaar naar afghanistan en wilde natuurlijk wel graag bij de bevalling zijn daarom zijn we nu pas begonnen ) x
ahh..ok..ik snap 't..Maar hoe waren je cycli van tevoren dan? Vrij regelmatig? Of zaten daar ook uitschieters tussen? En een site is niet het meest handige middel om je vruchtbare dagen te bepalen..Ieder vrouwenlichaam is anders..Het kan dus best zo zijn dat jouw LF niet (zoals gemiddeld) 14 dgn is, maar juist langer, of korter.. Tempen is een goede methode voor achteraf..je kunt dat iig zien DAT je een eisprong gehad hebt.. Maar goed..als jij bijna iedere dag geklust hebt, kun je er niet veel naastzitten.. Wanneer wil je nog eens gaan testen?? Liefs, Anna
ja ik heb vorige maand netjes 5 weken gehad maar die maand ervoor 8 weken voor ik weer ong. werd.. daarom wil ik ook niet teveel hopen omdat ik toen ook al gewoon ongesteld werd.. ik heb vorige week zaterdag een test gedaan en eergister.. denk dat ik zaterdag maar een testje ga wagen en anders pas t weekend erop weer want dan ist weer 8 weken .. ff afwachten dus.. en als ik t toch word dan ga ik indd wel ff testen met iets beters.. had zoiets van de eerste keer gewoon ff zo en anders zien we wel.. pff , wel irritant geen zekerheid! x
ja..geen zekerheid is zeker irritant!! Ik hoop iig voor je dat je ongi wegblijft!! Laat je even weten wat je test van 't weekend doet?? Liefs, Anna
heej ! ja verrassend.. weer een negatieve test !! @!#@%$#^%%$ !! zo irritant ! het moet gewoon zo zijn : of zwanger of ongesteld zodat je verder kunt ! dit schiet toch niet op zo !! (sorry ff mijn frust. kwijt !! ) gr!