hallo allemaal, ik heb al even zitten googlen maar kan niet echt iets vinden,misschien kunnen jullie me helpen! Sinds vorige week heb ik op mijn benen (begon eerst aan de buitenkant) maar nu zit het overal allemaal hele kleine bultjes die aanvoelen als schuurpapier... het lijkt een beetje op warmteuitslag wat ik weleens op vakantie heb...ik heb wel problemen gehad met eczeem vroeger maar dat ging de laatste jaren heel goed! het zit ook als een soort band om mijn heupen en beetje op mijn buik, je ziet het op zich niet heel goed alleen als je er dichtbij kijkt...je voelt het vooral Heeft iemand van jullie dit ook gehad en wat moet ik hier aan doen? ben morgen 8 weken! hopelijk hebben jullie tips voor mij! alvast bedankt
Heb je in de zon gezeten? ZOu wel eens zonneallergie kunnen zijn. Maar goed ik ben geen dokter dus als je je zorgen maakt zou ik je huisarts even raadplegen. succes!
hier nog iemand.. ik zit ook bij mijn liezen en op mijn dijbeen onder de schrale kleine bultjes heb er al mentol poeder opgedaan krab me anders helemaal stuk.
Ik heb het ook, op mijn armen. Bij mijn weten komt het van de zon, heb heel vaak als de eerste zon echt sterk word, het dus echt mooi weer wordt, dat ik daar last van heb. Ik doe er eigenlijk niks mee. Gewoon wassen onder de douche en het liefst ook geen bodylotion. Alleen omdat ik nu ik zwanger ben ook erg last heb van een droge huid moet het wel, anders jeukt het nog harder. ik doe dan zo min mogelijk bodylotion op. Heb het nu een week en het is al bijna weer weg.
het kan ook door bepaalde oliën komen, ik had zwangerschapsolie van weleda in mn welkomstpakketje zitten van de verloskundige. en t rook wel lekker dus dacht probeer t ff. maar daarna kreeg ik ook bultjes enzo... en ben ik ermee gestopt en toen ging t over. dus mss idee? succes ermee!
misschien heb je opeens een hele droge huid. Ik heb dat sinds de bevalling. Mijn dokter zei dat ik een aantal keren op een dag moet insmeren met gewone vaseline. En idd het is een heel stuk over.
Ikke heb het ook sinds 3 dagen! Op mijn onderarmen en op mijn bovenbenen echt helemaal bovenaan. Het jeukt als een gek maar je ziet het amper voelt idd als schuurpapier. Ik heb de dokter gisteren gebeld en die zei dat je er menthol poeder op moest smeren.....het zijn de hormonen. Groetjes Debby
Ik had er ook last van. Bij mij kwam het denk ik toch door de zon/warmte. Ik heb er Cardiflor creme van VSM (tegen eczeem/huidirritatie) op gesmeerd. Dat hielp.