jaaaahhh hij slaapt door!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jalea, Sep 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    nutteloos tipic, maar ik kan het wel van de daken schreeuwen: HIJ SLAAPT AL 3 NACHTEN DOOR! van 23.00-7.15/8.15! sinds hij flessen van 180 krijgt doet hij het opeens!
    ik ben zó blij (en uitgerust :)) wat een genot, en dat al met 7 weekjes! bij zijn broer moesten we echt wel langer geduld hebben!
    (euhh.. nu wel duimen dat hij door blijft slapen en het niet tijdelijk was :))

2. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    ooh wat fijn! hopen dat wij ook zo gelukkig zijn, ga er alleen niet van uit. kregen vanmorgen te horen dat ze niet langer dan 4 uur zonder mag zitten omdat ze nog zo klein is, dus ben bang dat het nog wel even duurt..

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Oh fijn zeg, gefeliciteerd! Die van ons is ongeveer net zo oud en heeft 's nachts nog om de 3 uur een voeding nodig... hoop dat dat snel ook wat beter wordt.

4. Lekker hoor..

Ik kan me er weinig bij voorstellen, bij het niet doorslapen..

Wayne sliep al door toen hij 1 week oud was.. De kraamhulp was weg, en toen besloot hij door te slapen van 23 tot 6u.. En tegenwoordig is het van 21u tot 8u..

Maar kan me goed voorstellen dat je na weken gebroken nachten blij bent als je lekkere lange nachten kunt maken..

5. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

Oct 4, 2007
    2,090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Oh, ik hoop dat dat ook snel bij ons gebeurt...Ik ben vandaag begonnen met 150 water en 5 scheppen..Het bureau vond dat ie eigenlijk al teveel kreeg 120 water en 4 scheppen, maar ik trek me er nu ff niets van aan hoor...En ik lees dat jij al 180 geef, dus zo lang ons ventje de fles leeg drinkt, vind ik het goed :) Ik bedoel, als wij honger hebben eten we ook tot we vol zitten toch?

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    mijn boefje krijgt 5 (soms 6x) 180water met 6 scheppen. maar hij krijgt dan ook hypoallergene voeding, dat verteert sneller en daardoor hebben ze snel weer honger :(

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Fijn he! Mijn zoontje sliep ook door vanaf precies 6 weken. Voor die tijd sliep hij altijd al 5 uur door ' s nachts, dus ook geen straf. Nu is het van 23:00 uur tot 8:00 uur. Alleen......vanochtend was het ineens 6:00 uur! Ik wist niet wat ik meemaakte, hopelijk zet dat niet door :evil:

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat fijn! Geniet er maar van, hier sliep Joris pas door toen hij 3,5 maand was! Dus ik weet hoe blij je ermee kan zijn :D

9. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Nou inderdaad minimuisje... Ik weet het nog goed...22 mei, 1 dag voordat hij 4 maanden was, besloot Elian eindelijk de nachten door te gaan halen... Van te voren was het echt iedere vier uur voeden, 's nachts liet hij er misschien 5 uur tussen zitten maar meer ook écht niet. Pffff...

Maar geniet ervan! Hopen dat hij door blijft slapen! :D

10. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    *** jaloers ***

11. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :)

Mirre heeft vorige week ook gedaan alsof ze doorsliep ... nu weer gewoon lekker wakker snachts :D ... :evil: ... :cry: ... ](*,) ...

Gelukkig is het t liefste meisje van de wereld ;)

(maar SUPER dat je zoontje doorslaapt ... houwe zo!)

(en ook fantastisch voor al die andere moeders die niet weten wat gebroken nachten zijn grrrr .... ;))

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    heerlijk he, dat je weer een redelijke nacht kan maken. alyssa sliep ook door toen ze 7weken was.
    twas heel grappig, want ik zat er helemaal doorheen en begon er een beetje over te klagen. en prompt ging mevrouw doorslapen. ik zei toen dat ik eerder had moeten klagen, misschien had ze dan eerder doorgeslapen. het leek net of ze naar me luisterde.

geniet van je nachtrust.

liefs doris

13. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    GEfeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd! Wat knap!

14. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Hier ook de laatste nachten:
    vrijdag: 12 tot 6
    zaterdag: 12 tot 4
    Zondag 22:30- 7 uur!
    Dus het schommelt hier nogal! we hopen vannacht weer op succes!

En Jalea, geniet ervan!

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heerlijk he, was hier ook, met zes weken ofzo.

Jammergenoeg bedacht Lena een week of 6 geleden dat om 5 uur eten echt leuk was. wft omg papa en mama grote wallen onder de ogen na een paar weken.

Na een tijdje gestopt met voederen om 23:00 en sinds een paar dagen slaapt het van 19:00 tot 7:00. Zooooo wat kan je genieten van een paar uurtjes extra rust!

Maar hoop dat het zo blijft meid! Fijn voor jullie zeker met twee!

16. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    bij onze oudste duurde dat toch echt een maand of 4 pfffff ik weet nog hoe erg dat was! hoop zo dat dit doorzet!
    nooit geweten dat een mens zo gelukkig kan zijn met nachtrust haha

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ooh, zalig he? Mijn kleine meisje slaapt nu ook al door (al vanaf drie weken, maar hé, tis een flinkerd... ;) ). Bij mijn zoontje duurde dat tot 13 weken!

Ik tel mijn zegeningen.... :D !

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Wat heerlijk he!
    Nana slaapt ook al redelijk door vind ik. Ze slaapt van 22:00 tot 05:00 dan wil ze een fles en slaapt ze verder tot 10:00 echt heerlijk!
    Maarja heb een zoon van 6 die om half 7 al wakker is dus blijf zelf niet liggen tot 10uur.

Geniet er maar lekker van!

19. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Mijn ventje doet dit nu pas een sinds een paar weken! Moet je na gaan hoe BRAK ik me heb gevoeld! :(
    Ben blij dat dit jou onthouden wordt! ;)

20. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    we hadden al minstens een week heel veel gekrijs vanwege de honger, maar 7 flessen van 180water+6 vond ik wel wat teveel van het goede. het was altijd al een hongerig kindje, en hij zat steeds al wat hoog in zn hoeveelheden. het CB blijft volhouden dat 1400ml flesvoeding (7 flessen) echt not done is. Prima, maar wat moet ik dan...? gewoon honger laten lijden, want dat leert hij vanzelf wel af, hij gaat vanzelf snappen dat het stopt bij 6 flessen van 180+6. yeah right......
    ik vind het totaal niet nodig dat een kindje honger zou hoeven hebben! bij borstvoeding mogen ze zoveel ze willen, en bij flesvoeding zit er opeens een limiet aan (eigenlijk vond het cb 5x 180+6 meer dan genoeg, maar daar redden we het al helemáál niet mee!) bovendien krijgt hij HA-voeding wat veel sneller verteert en waardoor ze dus sneller honger hebben.
    gisteravond heeft hij voor het eerst nutrix door zijn fles gehad, een lekkere papfles dus. okee, het is wat vroeg, maar bij zijn broer hadden we deze ellende ook, en HA-voeding voor hongerige kindjes bestaat niet. bij zijn broer hebben we met 9 weken ook nutrix erdoor gedaan omdat hij echt niet meer stopte met huilen van de honger, en het werkte perfect. en aangezien meer flesvoeding volgens het cb echt teveel vocht is op een dag, dan maar pap. (ik vraag me alleen af waarom ze geen 1400ml flesvoeding zouden mogen hebben, terwijl als ze 1400ml borstvoeding zouden drinken, dat wel prima is... dat lijkt me toch dezelfde belasting voor z'n nieren :()
    hij vond het heerlijk, het ging prima met de 123speen, en... hij heeft voor het eerst écht lang geslapen! om 21.00 kreeg hij zn papfles, en vanochtend om 7.20 meldde hij zich weer! weer een probleem opgelost ;)

Share This Page