dat vind ik ook, dat hij wel heel veel krijgt. En als je denkt dat hij wakker wordt van de honger , kun je hem ook nutrilon forte geven. Ik zou proberen om hem om 23.00 een fles te geven, en dan proberen te rekken naar 5 uur of zo, de eesrte nachten zal hij wel tegensputteren, maar, je bent nu toch ook al wakker, dus die extra paar nachten kunnen er dan ook nog wel bij. Gewoon volhouden om hem te rekken. Succes met je kleine ventje
Mijn dochter is iets ouder dan jouw kindje maar hier dus nog steeds 'gebroken nachten', ik kan je dus helaas geen tips geven... Louiza komt ook elke 3 uur voor een voeding 's nachts. Ik heb al veel geprobeerd maar het wil niet baten. Hier dus wel het verschil dat Louiza weinig drinkt per voeding (geef borstv) en daarom vaker komt... Ze kan gewoon niet veel drinken per keer... Ben dus ook helemaal gebroken en heb er zelfs een zware verkoudheid aan overgehouden Ik kan alleen maar hopen en dromen dat het ooit wel eens voorbijgaat...
Haha niet te geloven! Nog 3 dagen geleden zat ik hier nog te janken, maar het gaat nu super! Kayra komt om de 5 uur nu Hij krijgt om 12 uur laatste fles. 5.00 uur 10.00 uur 14.30 uur 19.00 uur Ik hoop dat het zo blijft [-o< ! Ik heb vannacht heerlijk geslapen echt een paar uurtjes achter elkaar owww wat was dat lekker! Wat had ik dat gemist zeg, ben vandaag echt super actief heb lekker al het achterstand van het huishouden weggewerkt! En nou nog effe koken en daarna ga ik vanavond lekker in mn eentje shoppen en veel geld uitgeven haha ! Ik bedank jullie heel veel voor jullie steun!