Gent vs Nederland

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Anja1977, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag tweesporenbeleid opgestart. Naast het medisch centrum waar we nu lopen ook een afspraak gemaakt voor intake in het UZ Gent.

De kwaliteit van de embryo/cryo is prima, maar ben nog niet zwanger. Hier worden verder geen onderzoeken naar gedaan en dat voelt niet oké.

Wie heeft er ervaringen in Gent?
    Wat zijn de verschillen tov de zkh in NL?

Er is hier een topic over, maar dat loopt al zo lang, dus vandaar dat ik hier mijn vraag stel.

Alvast dank jullie wel!

2. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anja,

Ik ben niet bekend met Gent, wel met Genk. Maar bij onze punctie waren er 18 eitjes gebruikt voor IVF en er zijn er maar 5 bruikbaar geweest, waarvan 3 bevrucht. Dat kwam wel neer op de 60% die zij wensen, maar de kwaliteit van de eitjes waren gewoon slecht. Ze kijken naar de kwaliteit op het moment van terugplaatsen en invriezen, dus lijkt mij dat ze dat toch delen met jullie, toch? Heb je hier naar gevraagd en wat hebben zij hier op geantwoord? Heb je een geschiedenis waardoor je er geen goed gevoel bij hebt?

Natuurlijk moet je voor je kansen gaan en ik zal dan zeker aanmoedigen je kansen te nemen in België, maar op het eerste gezicht lijkt het gewoon op een IVF poging die niet aanslaat. Wat natuurlijk kan gebeuren. Ik ben benieuwd naar je verdere verhaal, misschien kunnen we je beter adviseren of zijn er dames die in Gent zijn geweest en je meer kunnen vertellen.

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg nu het gevoel, pecht gehad, volgende keer beter....
    Maar wat als er toch iets medisch is wat in België wel onderzocht wordt? En ze zijn toch verder met technieken dan hier.
    Aangezien voor ons alleen ICSI een optie is, wil ik er alles uithalen!

Deel Deze Pagina