ik heb te hard gejuichd

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mora27, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

idd dat is niets voor mij, lijkt me namelijk niet echt veilig voor zulke kleine kindjes en dan ook nog helemaal op zolder... nee dat gaat hier zeker niet gebeuren.. veiligheid staat hier voorop hoor... heb liever dat ze dan gaat spelen in dr kamer met speelgoed dan dat ze rare fratsen uithaalt en wat breekt;) maarja ieder zo zn ding he...
    vind het echt gevaarlijk wat jij doet... hoop dat het goed blijft gaan en je later geen spijt hebt als ze eruit zijn gevallen!

enne je mag me belachelijk maken hoor, boeit me vrij weinig eigenlijk.... mijn kids zijn me alles en als ik daarvoor wat dingen van de kamer moet halen dan is dat zo....:)

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

nou onze oudste van 2,5 kwam vanmorgen om 6.30 al vrolijk onze kamer in.. maar mijn man heeft haar nog voor 1,5 uur teruggelegd in bed enne dan blijft ze dus netjes liggen he;)

ze is net uit school en madam presteert het dus om met slaapzak en al (was een idee van mijn man) zelfs achterstevoren aan eruit te komen.... dus weer hetzelfde liedje... als ik haar niet ffe 1,5 uur laat slapen na school is er echt niks mee te beginnen en valt ze om 16.30 al in slaap op de bank... niet echt handig... dus zo maar weer eens naar boven....

onze jongste dochter heeft het (nog) niet door hoe ze uit bed kan komen en zit smorgens ook te spelen in bed met haar knuffels... is vaak rond 9.00 9.30 wakker...

Deel Deze Pagina