Het lastige is alleen dat ik door een knieblessure een beetje vast zit thuis Maar verder ben ik veel op dit forum, vooral omdat ik nieuwsgierig ben naar de dingen die anderen meemaken. Maar toen ik jouw topic las dacht ik hey,, hier moet ik even op reageren maar ben je trouwens niet bang dat het bij jou ontpillen is?
haha erg lief.. ontpillen?hmm nee..anders heb ik toch ook niet die sypthomen? woensdag werd ik soort van ongi terwijl ik dat donderdag moest worden en die maandag daarvoor had ik mijn laatste pil nog geslikt..dus het lijkt mij sterk.. wat denk jij?
hoi nou dat is het dus ik weet niet hoe lang ik ben dat heb ze niet gezegt was nog te vroeg denk ik want ze konden het al met moeite zien. pas als je ongeveer 7 weken ben dan kunnen ze het beter zien het vruchtje dan he. dat is nu nog te vroeg. dus ik moet afwachten. als ik de 16 nog niet ongi ben dan test ik en dan als het goed is moet ik dan 4 of 5 weken zwanger zijn en misschien wel meer. maar dat weet ik nog niet het is allemaal zo onduidelijk. gr. jolanda
oh ok..k word nu nog nieuwsgieriger haha. ik ben al eens eerder zwanger geweest en toen de echo was was ik 7weken en dat konden ze goed zien dus denk inderdaad dat je dan rond de 4 a 5 weken zit.. merk je zelf ook iets van een wat dikker of anders gevormde buikie? of andere sympthomen? ben wel benieuwd naar wat dat dan is... kijken of het verder een beetje overheen komt met mij..
hoi nou ik heb al een zoontje van 2jaar dus die heeft bijn buik al wat uitgerekt haha heb wel soms een harde buik. ben vaag misselijk wordt snel moe. heb een soort las van ongi gevoel dus dat betekent het grotere worden van de baarmoeder enzevoort. soms een beetje duizelig. vaak plassen maar verder nergens last van bij mij eerste had ik helemaal nergens last van. gr. jolanda
ik heb ook wat last in mijn onderbuik.. beetje ongi krampjes maar niet storend.. maar voel het wel rommelen...
hoi ja meis het is echt gewoon afwachten. tot nod dag denk ik en dan maar weer testen. dan weet je het meestal zeker ik heb ook vollere borsten en zacht maar niet pijnlijk afentoe voel ik wel een steek. nou we houden elkaar wel op de hoogte. ik hoop voor je dat het raak is. gr. jolanda
nou testje gedaan bij de dokter..en weer negatief..snap er niks van...misschien toch maar ff een bloedtest laten doen...:s
hey jammer dat je nog steeds in onzekerheid zit. Zelf heb ik vanmorgen weer een testje gedaan Deze is echter mislukt. Beide vensters bleven leeg. Na een uur verscheen er 1 streep in het controlevenster. Ik hoop echt voor je dat je snel een bloedtest krijgt
hoiii ja echt k*t k ga nu zelfs aan mezelf twijfelen... bij jou ook negatief? ga je nu ook een bloedtest doen of niet?
Hey, Ik denk dat ik volgende week nog een testje ga doen Als ik het volhoud dan he Anders bel ik waarschijnlijk morgen of vrijdag de huisarts.
Ok dat wordt heel lang wachten dus. Ik heb mijn verhaal voorgelegd bij een van de verloskundigen van dit forum. Ze denkt dat ik wel zwanger zou kunnen zijn. dus ook ik moet afwachten
Als je bij home kijkt, staat op een gegeven moment een topic: advies van de verloskundige daar kan je je vraag stellen Ik had niet meteen antwoord omdat ik de vraag vanmorgen gesteld heb. 'S avonds zijn ze er