nou vanmorgen bloed af laten nemen..over5 dagen de uitslag.. ben benieuwd.. twas alleen zo raar..ik had vanmorgen terwijl ik op de toilet zat gigantische krampen aan de rechterkant van me onderbuik..vlakbij mij lies.. enig idee wat dat kan zijn?de pijn trok even door naar mijn buik tot onder mijn borsten.. nu heb ik nergens last meer van.. k heb nu soms ook dat als ik mijn bh aandoe dat het even pijn doet aan mijn borsten..onder aan.. dat trekt later weg.. iemand enig idee?
haha ja dat had ik ook vandaag, maar ik had al 2 dagen af en toe kramp op die plek. ik naar de huisarts geweest vandaag. Is het waarschijnlijk mijn ei-sprong! Niet zwanger dus. Hij zei wel, je kan voor de zekerheid volgende week nog een testje doen. Ook heb ik al 2 dagen pijnlijke borsten en tepels. En vandaag heeeeeel misselijk. Maar laten we het op de ei-sprong houden en dus 2 weken afwachten of ik deze ronde ongi wordt Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent. En toch maar even voor de zekerheid vandaag klussen
eisprong..echt waar? die doen normaal gesproken toch niet zo'n zeer? k ben niet kleinzeerig..maar gister had ik toch wel ff zoiets van pffff.. heb jij je test nu ook al gedaan of nie? dat wachten ook elke keer...word er moe van..
Jaaa, een eisprong kan zelfs zo'n zeer doen dat je niet meer kan lopen. Ik heb geen test meer gedaan. De huisarts zei dat ik volgende week weer moet testen, maar die week daarop is mijn volgende NOD dus ik test gewoon dan. Mocht ik dan zwanger zijn kom je er vanzelf achter hoe lang al he.
dan ben je toch niet zwanger als je een eisprong hebt...en moet je dan bloeden?k snap de ballen er af en toe niet meer van
Als het een ei-sprong is ben ik inderdaad niet zwanger. En ik ga daar nu gewoon vanuit. Het geeft mij ook een beetje rust. Zou ik wel zo zijn dan zou ik over 2 weken zowiezo een posi test moeten hebben. Tot die tijd moet ik maar even afleiding vinden
Maar ben je niet heel bang dat het gewoon ontpillen is? Ik had de eerste 2 maanden ook heel veel klachten en rare ongies.
k was hem een paar keer vergeten daardoor kan ik zwanger zijn.. ik moest hem van de dokter weer gaan slikken..
Ok vandaar. Als je denkt zwanger te kunnen zijn en je wilt dit graag of juist niet, kan je ook allerlei symtomen krijgen he. (ik spreek uit ervaring) Ik hoop natuurlijk voor jou dat het wel zo is. En heb je nou niet zo iets van,... nou stop ik ook met de pil?
k ben eerlijk gezegt nog niet verder gegaan met de pil... maarja..die symptomen kwamen ineens...en toen ging ik denken van ohhh zou wel leuk zijn.. dus tja
er is gister mij verteld dat ik moet kijken of er hele kleine witte vlokjes in mijn urine drijven..dat was haar verteld dat ze daar naar moest kijken. heb ik dus ook gedaan..en jup..heeele kleine witte vlokjes in mijn urine.. en nu de vraag..wat betekend dat nou echt?!
geen idee..een vriendin van me zei dat.. ze zei dat je dat normaal gesproken niet in je urine hebt..en als je zwanger bent dan wel.. k weet zelf ook niet wat ik ervan moet denken..
Is dat echt zo van die witte vlokjes ? Want ik ben zwanger maar heb volgens mij geen witte vlokjes in me urine