Hey meiden, Echt raar maar moet echt veel plassen de laatste dagen. Vandaag valt het me helemaal op,ben al 6 keer geweest,terwijl ik om 9 uur voor het eerst ging. Heb ook iedere keer steekjes in me buik,spannend hoor. Probeer mezelf niet gek te maken. Groetjes kareltje
Dat denk ik niet (moet je toch pijn hebben bij het plassen) Heb verder geen klachten Heb zelf nog nooit een blaasontsteking gehad. We wachten het af
Nou je hoeft niet perse pijn bij het plassen te hebben hoor het kan ook pijntjes zijn als je niet aan het plassen bent. Wat ik ook niet helemaal snap en zal wel weer zeuren hoor, dat er zoveel van deze topics geopend worden terwijl er daarvoor de nod topic oktober is....
Niet iedereen kent het forum op z'n duimpje, denk ook niet dat het aan jou is om steeds mensen op hun plek te wijzen. Heb het al vaker ergens gezien en ik vind het niet echt vriendelijk. Als de mod's het er niet mee eens zijn dan zullen zij dat wel duidelijk maken... Dit is niet bedoeld als een aanval maar zo vinden mensen het niet echt leuk iets op te schrijven.. Liefs Nies
Karetje, het kan inderdaad een symptoom zijn. en maisy ik vind je niet vriendelijk overkomen. Sommige mensen (waaronder ik) vinden de NOD topics te snel gaan, en dus niet handig. laat mensen lekker hun ei kwijt kunnen hier, daar is het forum voor.
Bij de vorige zwangerschap(die helaas als mk is geeindigd)moest ik ook heel veel plassen. Dus vandaar dat het nu wel weer begint te kriebelen. En inderdaad vind ik het ook een beetje een nare reactie. Zo ga ik dus ook weinig plaatsen denk ik. Maar ga er verder maar niet op in want ik wil het gewoon gezellig houden,daar is dit forum tenslotte voor! Groetjes Kareltje
Groot gelijk Kareltje! Laten we het er op houden dat mensen uit het hoge noorden af en toe wat stug uit de hoek kunnen komen maar dit beslist niet zo bedoelen! Wat dat plassen betreft: ik had dat vrijwel vanaf het begin van mijn zwangerschap ook. En het hield een dag of twee na mijn miskraam ook net zo plotseling weer op. Gewoon lekker blijven hopen meid!
Precies ik kan ook wel elke 10 minuten plassen nu ik zwanger ben en dat was al voor mn NOD dus veel succes ermee meid! Ik duim voor je.
Ehmm woon nog maar tien jaar in nederland dus daar zal het niet aan liggen, laten we het dan maar op hormonen houden Ik bedoelde het niet persoonlijk maar het viel me op dat er op 1 dag wel 3 topics over hetzelfde gaan, als je dus een beetje moeite doet om te zoeken.. en ik ben btw niet de enige die dan wat zegt, dit is overigens de eerste keer dat ik wat zeg en dat het gelijk onvriendelijk is is julile manier van opvatten, de andere keren waar iemand hier over sprak is dat ik een link geef naar hetzelfde soort topic en ze daar wellicht hun antwoord vinden, lijkt me behoorlijk VRIENDELIJK! @nies ik wijs helemaal niemand op hun plek dat maak jij er van, ik maakte een opmerking, dat mag op een forum
Maisy, ik heb je al een aantal keren mensen erop zien wijzen dat daar al een topic over is, of dat mensen de zoekfunctie moeten gebruiken. Maakt verder niet uit maar als nieuwkomer zit je niet op zulk commentaar als hier boven te wachten. Ik ga er verder ook geen drama van maken maar nogmaals, het weerhoudt mensen er wel van opnieuw een vraag te plaatsen omdat ze er opgewezen worden dat er al een topic van bestaat. Dit forum staat volgepropt met vragen over van alles en nog wat en als nieuwkomer kun je echt niet alles bij gaan lezen. Dus vandaar MIJN opmerking... Liefs Nies Oh ja, wil er nog even aan toevoegen dat het hartstikke goed is dat je mensen af en toe weg wijs maakt naar een bepaalde topic hoor. Alleen zo'n reactie als hier boven komt dan een beetje lullig over.