Hoi Dames, Laatst ben ik met mijn zusje wezen winkelen en toen even wat eten. Bij die lunchroom waren de frikandellen, kroketten en patat 1 euro zonder saus. Ik wist dat niet kwam erachter bij het afrekenen. Mijn vraag is dit: Naast ons zaten mensen die bestelde wat patat en kroketten niets bijzonders maar toen ze weg gingen moest mijn zusje lachen. Ik vraag waar lach je om? Zeg ze ze hadden hun eigen mayonaise bij zich Vinden jullie dit normaal? Zou je dat zelf doen? Ik snap dat niet iedereen even veel te besteden maar eet het dan thuis op. Dat is mijn mening nu die van jullie.
Ja, ik vind het ook een beetje raar en zou het zelf zeker niet doen. Maar ach.. Iedereen is verschillend.
Haha grappig Ik zie het al helemaal voor me, zo'n pot mayo op tafel zetten! Daar zal zo'n medewerker van de luchroom toch wel wat van gezegd hebben?
Hahaha, ik vind het wel een goeie Gewoon je eigen zakje meenemen, hahahaha. Is net als die mensen die altijd de suikerzakjes uit restaurants meenemen als ze die bij de koffie krijgen in een restaurant Ik weet niet wat de saus kost, maar als het een euro per sausje is snap ik het wel....maar ik zou het zelf nooit doen!
Haha, nee dat zou ik ook nooit doen! Als je dan niet zoveel te besteden hebt, zou ik gewoon helemaal thuis eten.
Nee zou ook geen eigen saus mee nemen. Maar toen wij jaren terug naar Spanje op vakantie gingen namen wij mooi wel onze eigen pindakaas en hagelslag mee
Erg goedkoop, dan kan je inderdaad beter thuis frituren. Of ze moeten een bepaalde allergie/dieet hebben gehad dat ze geen normale mayo mogen.
Haha zou het ook niet doen. Wel grappig eigenlijk. Er zijn genoeg mensen die het wel doen en misschien vinden ze de mayo van de lunchroom niet lekker.
Hier in Nederland niet, maar toen wij kleiner waren gingen we met mn nichtjes op vakantie naar Tjechie. Dat was toen nog niet toeristisch en dus geen mayo te krijgen. Dus onze ouders namen altijd een tube mayo mee naar het restaurant. Anders hadden ze 4 gillende meiden aan tafel. Ach daar kon dat gewoon.
Misschien hebben ze speciale mayo of lusten ze alleen maar die beligische mayo. Maar nee ik zou het niet doen zou mijn ogen uit mijn kop schamen.
Het waren van die zakjes mayo. En op vakantie of naar een pretpark vind ik het wel normaal daar is alles harstikke duur. Volgens mij hebben ze het in die lunchroom niet gezien. Mij zusje zei dat ze het stiekum mogelijk wilde doen, blijkbaar niet gelukt,haha.