Wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door draga, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Hoi Dames,

Laatst ben ik met mijn zusje wezen winkelen en toen even wat eten.
    Bij die lunchroom waren de frikandellen, kroketten en patat 1 euro zonder saus.
    Ik wist dat niet kwam erachter bij het afrekenen.
    Mijn vraag is dit: Naast ons zaten mensen die bestelde wat patat en kroketten niets bijzonders maar toen ze weg gingen moest mijn zusje lachen. Ik vraag waar lach je om? Zeg ze ze hadden hun eigen mayonaise bij zich:( Vinden jullie dit normaal? Zou je dat zelf doen?

Ik snap dat niet iedereen even veel te besteden maar eet het dan thuis op. Dat is mijn mening nu die van jullie.

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ja, ik vind het ook een beetje raar en zou het zelf zeker niet doen. Maar ach.. Iedereen is verschillend.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha grappig :D Ik zie het al helemaal voor me, zo'n pot mayo op tafel zetten! Daar zal zo'n medewerker van de luchroom toch wel wat van gezegd hebben?

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zie mijzelf al zo'n grote tube uit mijn handtas toveren..euh nee dat zou ik niet doen.

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahaha, ik vind het wel een goeie :D
    Gewoon je eigen zakje meenemen, hahahaha. Is net als die mensen die altijd de suikerzakjes uit restaurants meenemen als ze die bij de koffie krijgen in een restaurant ;)
    Ik weet niet wat de saus kost, maar als het een euro per sausje is snap ik het wel....maar ik zou het zelf nooit doen!

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, nee dat zou ik ook nooit doen!

Als je dan niet zoveel te besteden hebt, zou ik gewoon helemaal thuis eten.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee zou ook geen eigen saus mee nemen.
    Maar toen wij jaren terug naar Spanje op vakantie gingen namen wij mooi wel onze eigen pindakaas en hagelslag mee :D

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Erg goedkoop, dan kan je inderdaad beter thuis frituren. Of ze moeten een bepaalde allergie/dieet hebben gehad dat ze geen normale mayo mogen.

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Haha zou het ook niet doen. Wel grappig eigenlijk. Er zijn genoeg mensen die het wel doen en misschien vinden ze de mayo van de lunchroom niet lekker.

10. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hier in Nederland niet, maar toen wij kleiner waren gingen we met mn nichtjes op vakantie naar Tjechie. Dat was toen nog niet toeristisch en dus geen mayo te krijgen. Dus onze ouders namen altijd een tube mayo mee naar het restaurant. Anders hadden ze 4 gillende meiden aan tafel. Ach daar kon dat gewoon.

11. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Misschien hebben ze speciale mayo of lusten ze alleen maar die beligische mayo. Maar nee ik zou het niet doen zou mijn ogen uit mijn kop schamen.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Belachelijk!

13. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Het waren van die zakjes mayo. En op vakantie of naar een pretpark vind ik het wel normaal daar is alles harstikke duur.
    Volgens mij hebben ze het in die lunchroom niet gezien. Mij zusje zei dat ze het stiekum mogelijk wilde doen, blijkbaar niet gelukt,haha.

Deel Deze Pagina