Hallo dames.. Hier even een vraagje.. Ik ben een tijdje geleden eindelijk na 72 dagen dan ongesteld geworden. Ik zei gelijk dat ik deze ronde wilde gaan testen met ovulatie testen. Dus ik begonnen op dag 11 van mijn cyclus en ik had een licht streepje. Ook op dag 12 een licht streepje. Maar daarna alleen maar witte testen.. En dat is nu al 5 dagen zo. Kan het zijn dat ik mijn eitje op dag 9 of 10 heb gehad? Ik test altijd in de middag en dan heb ik ook niet veel gedronken.
Ik denk het eerlijk gezegd niet.. Ik heb vrij lange cyclussen (33-34 dagen) en vorige keer mn ei oas op dag 25-26 gehad.. Stel dat je een supercyclus hebt van 28 dagen dan komt je ei niet voor de 14e cyclusdag. Gewoon elke dag blijven testen! Ik doe het zelf met de tweede plas van de dag, rond een uur of 12. En dan bij het ontbijt niet veel drinken dus. Succes! Wachten is lastig!
Ik ben het met Key eens. Je zegt ook zelf dat je na 72 dagen ongesteld ben geworden dus ik denk dat je er vanuit kan gaan dat het nog wel even kan duren voordat je eisprong plaatsvindt. Mijn cyclus is rond de 29 dagen en mi eisprong is vaak tussen dag 13 en 16. Succes!
Ikzelf gebruik de testen van CB, gewoon vanwege het gemak, een is een en geen gedoe met streepjes. Ze zijn wel iets duurder maar als je googelt kom je veel aanbiedingen tegen.
Op welk moment van de dag test je? Bij mij werken ze het beste als ik tegen de middag (uurtje of 12) test. Zodra het streepje wat donkerder wordt test ik een paar uur later nogmaals, totdat ik de echt donkere streep te pakken heb. 's Ochtends doen ze bij mij minder.