Kom ik vandaag na weer een lange dag overwerken thuis, word ik verrast door een opgeruimd, gestofzuigd en gedweild huis . Loop ik naar boven, staat mijn vriend daar lekker op zijn gemakje (onder het genot van zijn snoeiharde hardrockmuziek) een wasje weg te strijken. Ooh wat wordt ik daar gelukkig van. En ik altijd maar tegen hem zeuren. Maar op zulke momenten besef ik me weer wat een bofferd ik eigenlijk ben. Wat een wereldvent! Dat wilde ik even kwijt.
Haha, echt heerlijk Willes! Ik wou dat ik zo'n vent had.... haha, wie niet? Ach, niet klagen Miep.... Je mannetje heeft je wel een wonder geschonken! Groetjes Miep
Nou ik ga het ook zeggen hooooor Ik heb ook zo'n mannetjeeeeee.. Hij is super en super en super netjes, ik hoef helemaal niets te doen als ik thuis kom van werk.
Mijn mannetje kan zoveel beter dan ik strijken, dat ik sinds we onder een dak wonen, ik de strijkbout max 5 keer heb aangeraakt in zo'n vijf jaar
wwooowww.. mijn man kan niet strijken hihi hij weet nie eens hoe de wasmachine werkt hihi maar ja hij doet wel weer andere dingen als ik soms hoor met andere mannen denk ik ook wel eens oei wat klaag ik nou. (pas een topic gestart met``ik word gek van die man hhi) maar dat is een moment opname.... we mogen idd blij zijn met onze mannetjes ik hoor namelijk wel ergere dingen en dan denk ik, wat heb ik een pracht en makkelijk leven!
Heerlijk he...zo'n vent! Na een nare vent heb ik nu gelukkig een onwijse lieverd...en weet ik inmiddels dat het ook 100% anders kan...
Helaas strijkt hij nog niet voor me maar die van mij kan ook door voor de titel! Hij zou zelf voor me strijken maar dan duurt het zo lang