Hallo, Ik heb een aantal dingen, die ik niet helemaal snap. Vandaar toch maar even een berichtje plaatsen. Misschien dat jullie een antwoord hebben. Ik heb 3 okt. een miskraam gehad. Daarna heb ik de volgende cyclus afgewacht. die was behoorlijk later 29 nov. Maar dat kan komen door de miskraam. Dus na de miskraam ben ik maar weer van mijn eerste duidelijke cyclus uitgegaan. Die was 35 dagen!. Tweede cyclus die toen had was ik zwanger. Dus voor de miskraam erg duidelijk. Ik dacht nu ook symptomen te hebben. Maar niets....ook geen positieve test. Dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Dit is allemaal al weer even geleden, maar tot nu toe nog niet ongi. De symptomen zijn er volgens mij niet meer. Het enige wat ik vreemd vind zijn m'n borsten. Rondom en vanuit m'n oksel "vreemde" bultjes. Die had ik voor mijn gevoel eerder niet. Zeker weten doe ik het niet. Ik ga nu uit van 8 weken, omdat het geval ook was na de miskraam. Mocht na 8 weken (dat is over anderhalve week) nog niet ongi zijn, dan ga ik naar de dokter. Om even duidelijkheid te krijgen. Hopelijk kunnen jullie al wat vragen beantwoorden. Maar ik wil graag weten: is er een kans dat ik misschien zwanger kan zijn? Hoe groot is de kans dat ik toch zwanger ben? Is het normaal dat het zo lang duurt? Van welke cyclus moet ik uitgaan? Hoe lang blijft zo'n cyclus van slag is? Het is een lang verhaal, ik hoop dat het duidelijk is. Ik hoop dat iemand me een beetje duidelijkheid kan geven, dan ben ik een beetje gerust gesteld. Alvast bedankt voor de moeite. Groetjes Nynke
Hoi nynke, Na een miskraam is je lichaam even van slag. Vandaar dat je cyclus anders is dan normaal. Dit kan even duren maar hoelang kan ik je niet vertellen. De bobbeltjes die je voelt kunnen van je melkklieren zijn maar is niet verkeerd even te laten bekijken door je huisarts. Ik zou nu uitgaan van je laatste menstruatie die was 29nov, je hebt daarna geen menstruatie meer gehad? Dan zou je een positieve test moeten hebben als je zwanger zou zijn. Dit is niet geval lees ik uit je verhaal. Je kan nogmaals testen en anders nog even afwachten of je cycles op gan komt en anders langs de huisarts. succes en sterkte! Imke
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb na 1 en 4 dagen overtijd getest. Daarna niet meer. Ik ging er vanuit dat het negatief was. Dus dat ik ongesteld zou worden. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Vandaar dat ik de langste cyclus afwacht en dan maar naar de dokter ga. Dus ik wacht nog maar een week af, of het op gang komt. Moch dat niet het geval zijn, dan test ik en ga ik wel naar de dokter. Dank je wel voor je tijd en moeite. Groetjes Nynke
Hallo, ik heb nog een vraagje. Ik heb vandaag nog een test gedaan, omdat ik nog steeds niet ongesteld werd. EN ik heb een dikke plus (test op clear blue..dus moet goed zijn) Nog een beetje onwerkelijk. Maar hoe lang zou ik dan nu zwanger zijn. Hebben jullie een idee? Want ik ging uit van een 35 dagen cyclus, maar na 1 en 4 dagen overtijd een negatieve test. Nu na 18 dagen overtijd een positiefe test. Alvast bedankt voor de moeite om te antwoorden. Groetjes Nynke