Totaal in de war (letterlijk en figuurlijk).

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Staffrl, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Na van de week een ontzettend domme
    Actie te hebben gemaakt, heb ik een paar enorme baaldagen gehad.
    Ik dacht donderdagavond een positieve zwtest in handen te hebben, maar dit bleek een plustest te zijn dus ik was helemaal niet zwanger.
    Ontzettend dom om totaal niet op de bijsluiter te kijken (heb vaker een test gedaan dus dacht dat doe ik wel ff).
    Vriend ook ontzettend balen nadat we al een hele avond in de veronderstelling waren om in september papa en mama
    Te worden.

Maar goed mijn vorige cyclussen waren direct vanaf begin regelmatig.
    Als volgt ; 30-28-30
    Waarbij alle 3 de keren mn eisprong op dezelfde dag.
    Dus mij luteale fases waren; 14-12-14

Nu echter deze ronde testte ik dag 14 van mn
    Cyclus positieve ovulatietest.
    Maar ik zit nu op cyclusdag 32 (mn luteale fase is nu al 17 dagen in principe). Nog steeds geen teken van menstruatie..
    Echter was mn zwangerschapstest vanmorgen SPIERwit!!

1 ding weet ik zeker, ben niet zwanger maar totaal verward nu (mn cyclus).
    Ik baal er ontzettend van dat mijn cyclus nu ineens zo verward is na voorgaande keren. Pfffff! Moest het ff kwijt!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is zeker heel erg balen! :(

Echter kan je cyclus altijd wel eens in de war zijn en wat langer duren maar als je 100% zeker weet dat je een positieve ovulatietest hebt gehad dan moet je NOD ook wel kloppen MAAR hou er rekening mee dat als je een positieve ovulatietest hebt dat je eitje dan 24-48 later pas springt, dat moet je dan ook meetellen natuurlijk.

Succes en hopelijk heb je snel echt een positieve zwangerschapstest in handen.

3. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Dank je voor je reactie!

Weet iemand of dit een indroog streepje is?
    image.jpg

4. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Deze ziet er roze en positief uit, na hoelang verscheen deze?
    Hoever na je eisprong ben je nu?

Spannend!

5. Julez

Julez Actief lid

20 jul 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ziet eruit als een positieve test.....streepje is roze en binnen de tijd?

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dat lijkt mij een duidelijk streepje. Is dat de test die vanochtend spierwit was? Of heb je een tweede gedaan?

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dit. En... Een posi ovu is geen garantie dat een eitje ook daadwerkelijk springt. Helaas.

8. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Heel slecht maar heb er geen timer bij gehouden.. En 5 minuten afleestijd is best lang.
    Had het idee dat de test al vrij "droog" was toen deze streep verscheen.
    Het is een rozig streepje maar kan best zijn dat ik net TE lang heb gewacht.
    Als mijn ovulatietest klopte zit ik nu op 16 of 17 dagen na eisprong ong.

9. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou die ziet er behoorlijk positief uit :)!
    Bij mijn eerste positieve test (kv2v5) vond ik het ook best lang duren voordat het streepje echt duidelijk zichtbaar werd... Als de test nog nat is blijft dat hele venster nl een beetje roze.
    Ik zou als ik jou was gewoon morgen nog een testje doen, maar kan me ook voorstellen dat je er vandaag nog een doet aangezien die spanning echt frustrerend is ;)!

Succes!!

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mijn ervaring met KV (meest recentelijk juni/deze zwangerschap) is dat ze wel eventjes nodig hebben. Bij mij was er wel een streepje binnen de 5min, maar die werd echt beter zichtbaar naarmate de test droger werd. Als het streepje rozig is, dan denk ik dat je blij mag zijn hoor :)

Ik duim voor je dat het goed zit!

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mijn testen van toen (ik weet dpo precies ivm punctie en tp):

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,6 KB
      Weergaven:
      7
  12. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Die van jou vind ik wel duidelijker dan de mijne (ook is mn foto wazig zie ik).
    Ik weet mn ovulatie niet 100% zeker.
    Voorgaande keren voelde ik hem, dit keer niet.
    Lastig!
    Ik blijf toch denken aan indroogstreep.. Omdat hij voor mn gevoel al vrij droog leek.
    Maar goed ik kan alleen maar afwachten en ga dan eventueel opnieuw testen als menstruatie nog steeds weg blijft!

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik vind je test erg duidelijk Staffrl ik denk niet dat het een indroger is maar echt zwanger is het ochtend urine ???

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Lijkt me inderdaad erg verwarrend!
    Maar spierwit is je test zeker niet. De kwaliteit van de kruidvattesten is wel behoorlijk achteruit gegaan, ik zie hier vaker indrogers voorbij komen die best duidelijk zijn. Is een bloedtest misschien een optie?

De kruidvattesten hebben trouwens ook wat langer de tijd nodig. Ik had geen streepje binnen een paar minuten en had de test neergelegd in de badkamer om nog een uurtje in bed te liggen. Bij terugkomst was de streep te duidelijk om een indroger te zijn:

15. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Het is inderdaad ochtendurine.
    Zal er morgen of maandagochtend nog een doen en de timer erbij houden! Das misschien een optie.. Tenzij ik ongi ben geworden dan

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Voelen is ook niet betrouwbaar hoor, meestal is wat je voelt nl groei en niet de sprong.
    En ik heb je ovu-test natuurlijk niet gezien, of die wel echt knal was...

Maar zelfs als het klopt en je nu 16dpo bent, dan nog kan ook de innesteling iets langzamer zijn gegaan of maakt jouw lijf wat minder snel hCG aan... Het is sowieso een spannende tijd nu. In deze prille weken gebeurt er in razend tempo ontzettend veel en kan er dus helaas ook veel misgaan. Daar kun je niks aan of tegen doen. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Hoe vreselijk moeilijk ook!

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Oh en de test zou wel donkerder moeten worden de komende dagen. HCG moet elke 48-72u verdubbelen, dus als je testjes met tussenpozen van minstens een dag vergelijkt, dan zie bij de meesten dat het oploopt.
    Of, als je arts daartoe genegen is, 2 of 3x bloedprikken. Dat is helemaal onomstotelijk.

18. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Dat is een feit.. Afwachten.
    Als mn rode vlag niet arriveert doe ik opnieuw een test.
    Met de klok ernaast op 5 minuten haha

19. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik ben toch wel vrij positief hoor! Ik vind dit streepje behoorlijk roze!

Mijn 1e ochtendurinetest is véél lichter. Ik was zelfs bang dat mijn testen de dag ervoor (met middagurine) vals waren. Het duurde zó ontzettend lang voor er eindelijk een streep verscheen! Zeker na 5 minuten! Blijkbaar behoor ik tot de middag-streepjes-plassers.

20. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb ook veel met de 2e urine vd ochtend getest (zoals je ziet op mijn testjes). Vooral omdat ik er meestal rond een uur of vijf uitmoest om te plassen en het dan echt nog te vroeg vond om al te testen.

Deel Deze Pagina