Ik heb weer wat raars. HELP!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Meiden, ik heb weer iets stoms... Ik kan me om de raarste dingen druk maken. Zullen de hormonen wel zijn:( Ben in ieder geval blij dat ik hier 'anoniem' mijn vraag aan jullie kan stellen.

Een paar dagen geleden had ik 's avonds na het eten het aanrecht opgeruimd en afgesopt met een vaatdoekje met Ajax schoonmaakmiddel. Ruikt lekker! Als ik in de keuken bezig ben was ik regelmatig mijn handen. Ben nu zo voorzichtig tijdens de zwangerschap. Even later had ik een irriterend gevoel in mijn mond (een rode plek op de tong met kleine rode bultjes). Nu een paar dagen later is het al veel minder geworden. Maar er spoken allerlei scenario's door m`n hoofd, want wat àls ik per ongeluk met m`n Ajaxvingers in m`n mond ben geweest? Kan het me eigenlijk niet voorstellen hoor, want ik ben zo voorzichtig. Maar zou dat dan kwaad kunnen voor beebje? En nogmaals, ik was regelmatig mijn handen, maar hoe zou zo'n geirriteerde plek in m`n mond anders kunnen komen?!?! Heel stom, maar in mijn gedachten ben ik wel tig keer nagegaan wat ik gedaan zou kunnen hebben en of ik misschien mijn tong verbrand zou kunnen hebben. Lijkt me niet waarschijnlijk. We hebben die avond pizza gegeten en die was niet heel erg heet.

Sorry voor mijn 'rare' vraag, maar nu zo op het einde van mijn zwangerschap kan ik me echt druk maken om de raarste dingen;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meid, maak je niet druk.. grijns.. is wrsch niks aan de hand haha.. Succes met de laatste loodjes

3. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bezig bijtje;)

Ik denk ook dat je je geen zorgen hoef te maken!
    Als je al een klein beetje in je mond zou hebben gehad, had je dat echt wel metteen gemerkt. Daar reageerd je lichaam (zeker nu) heel goed op. Misschien heb je`gewoon een aft.

Zet m nog ffies op!!!!

Groetjes Claire

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hahaha, grappig om dit te lezen! Ik was namelijk precies zo tijdens mijn zwangerschap! :D
    Maar er is waarsch niks aan de hand hoor! en je kindje zit zo goed beschemt, maak je geen zorgen!

Gr Lisszy

5. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    O ben zo blij met jullie! Die geruststellende woorden heb ik ff nodig:p
    In plaats dat ik me druk maak over de bevalling en of we alles wel op orde hebben, loop ik me hier druk over te maken. hahaa...

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Niets aan de hand hoor! Volgens mij kan je zelfs nog wel een hele slok Ajax drinken zonder dat je baby er last van heeft. Ook als je een buikgriep o.i.d. hebt opgelopen, ben je zelf degene die ziek is en merkt je baby het misschien niet eens.

Deel Deze Pagina