Ooooh, ik hoorde vandaag het nieuws, dat een jongen uit het zaalvoetbalteam van mijn broertje, een dezer dagen papa wordt. Het kindje zal WES gaan heten, maar of het daadwerkelijk blijft leven...... Er zit namelijk een scheur in zijn middenrif waardoor zijn hart nu rechts zit en een deel van de ingewanden dus ook in zijn longgebied groeit, waardoor een long niet de kans heeft om te groeien. Erg zielig. Kijk maar eens op: www.wes.myv.nl Knuf Juud
Jeetje hoop toch wel dat kleine Wes het zal overleven. Als ik het goed heb gelezen zijn ze gisteren begonnen met inleiden.
ze is gisteren ingeleid, maar mijn broertje heeft nog niks gehoord....zal wel snel iets op de site komen...ben ook erg benieuwd... Hebben voor deze weg, de site dus, gekozen, omdat het iedere keer opnieuw vertellen van zo'n verhaal best ingrijpend en emotioneel was. Knuf Juud
Op die site kun je in het gastenboek schrijven. Misschien een leuk idee om de ouders een berichtje te sturen in het gastenboek. Ik heb dit al gedaan.
neeeeee verschrikkelijk weet even niet wat ik moet zeggen de rillingen lopen over me lijf wens ze maar heel veel sterkte xxx
OOO wat verschikkelijk zeg !! Ik zit gewoon ff met kippevel Wel je ze van mij ook heel veel sterkte toewensen ? Liefs
pff heavy hoor.. Kreeg er helemaal kippevel van toen ik het net las Ze hebben z'n kamertje ook zo leuk ingericht
Jemig , wat erg .... Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verschrikkelijke verlies. Liefs Nies
Jee wat verschrikkelijk Van mijn kant wil ik de ouders van Wes ook heel veel sterkte toewensen in deze verschrikkelijke tijd.