Eerste tandje....? Of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hallo dames,

Sinds gisteren heeft ons meisje enorme spuitluiers.
    Gisteren wel 5 keer en niet zo weinig ook alles zit dan vol tot de maxi cosi aan toe echt alles, vanmorgen weer zo'n luier en weer alles vol poep.
    Gele zure poep is het ruikt een beetje naar yoghurt of zo als ik het zou moeten omschrijven.
    Koorst heeft ze niet ook geen verhoging. Ze stopt wel alles in de mond wat voorbij komt, is wat huileriger als normaal niet erg maar wel iets.
    Maar ja dat handjes in de mond steken past ook bij haar leeftijd dus ja....
    Ik vroeg me af kan dit met een tandje te maken hebben? Ik zie nog niets in haar mondje....

Bedankt :)

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het zou kunnen.. Maar ook niet..
    Krijgt ze bijvoeding? Misschien dat ze ergens op reageert?
    Als het een tandje is kan het ook we even duren. Soms gaan ze snel, soms lastig, koorts hoeft ook niet. Vaak eten ze iets slechter...

Eigenlijk een kwestie van afwachten ;)

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ze krijgt inderdaad bijvoeding, wortel nog alleen maar misschien moeten haar darmen daaraan wennen....? Krijgt ze al een week nu ongeveer.
    Ze heeft er geen last van, geen kramp, eet en drinkt verder prima.

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL

Hier ook al paar dagen spuitluiers maar ook nog niets te zien hoor! Ik denk ook toch dat het aan de bijvoeding ligt.. maar je weet het nooit!

Alleen wortelen had ik gelezen dat ze dat niet heel veel dagen achter elkaar mogen..... dus zou daar wel een beetje mee oppassen! Volgens mij 2 dagen achter elkaar. Ik vond het ook erg jammer want mijn zoontje vond dat op het begin het lekkerst:)

5. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik laatst ook een paar dagen met verhoging maar nog niks
    En nu is t ook weg :) we wachten maar geduldig af

Deel Deze Pagina