Hier ook! Wij gaan naar de consultatie bus, ideaal. De verpleegkundige is zo'n lief gezellig mens, ik hou van d'r En de arts is ook prima!
Wij hebben ook een heel leuk cb. Ze zijn erg aardig geven geen ongevraagd advies. Onze dochter zit dik boven de +1 lijn met lengte en gewicht maar ze hebben nog nooit moeilijk gedaan.
Hier ook nooit problemen. Ze zijn gek op Stijn en zeggen altijd dat ik ook zo relaxed overkom. Ze dringen me niks op, geven hooguit wat tips en daar luister ik naar maar of ik er wat mee doe is een tweede. Vriendin van me gaat naar hetzelfde bureau en heeft altijd problemen lijkt wel. Nou is zij zelf wat gestresster en haar zoontje had een moeilijke start...zal allemaal invloed hebben op het contact met het cb.
Ja hier ook een prima CB. Vertrouwen op mijn oordeel als moeder, de verpleegkundige zijn lieve vrouwen en altijd heel lovend over mijn kerel, de arts idem... Ik krijg wel eens adviezen, maar als ik er om vraag en dan nog zegt ze er achter aan; doe wat je zelf het beste lijkt. Het is jouw kind, jij kan het het beste inschatten. Op een één of andere manier wisten ze van mijn paniekstoornis, maar er is nooit een woord over gerept.
Dit is voor ons ook zo. Al ligt het erg aan de verpleegkundige. In het begin hadden we een heel fijne verpleegkundige die erg veel kennis had over jonge baby's en dus ook nooit heeft geadviseerd maar alleen in bed te laten huilen. Van haar heb ik veel informatie gekregen, ook over blokvoeden waardoor mijn dochter veel verzadigder werd en minder last had van krampjes. Later hadden we weleens iemand anders en dan vonden ze dat ze direct moest kruipen en zo (9 maanden). Nu zeg ik ook altijd dat alles goed gaat (en dat is ook zo) en dan dringen ze ook totaal niet aan. Ik ben niet van het laten huilen en kookwekkers en 'afwennen' van nachtvoedingen, dus ik haal mijn informatie wat die dingen betreft liever ergens anders vandaan. Al ben ik de verpleegkundige van toen nog altijd erg dankbaar, want zoals voor zoveel jonge ouders was het CB toen het eerste infopunt.