Ik heb zin in de Decembermaand!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saga, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ik was vorig jaar 2de kerstdag uitgerekend, Ohhh wat was die dec maand heerlijk!! Natuurlijk is uk niet geboren op 2de kerstdag dus dit jr alsnog z'n 1echte kerst. Hij is 2 Jan geboren nml..
    Geniet er van lady's, enne niet te veel pepernoten/kerstkransjes :)

Ik ga lekker met jullie mee genieten..

2. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Oooh ja heerlijk die feestdagen!! Vind het zo al gezellig dat het nu vroeger donker wordt... En halloween zie ik ook helemaal zitten... Kaarsjes aan, pompoenen uithollen en versieren met zoontje en ons huisje lekker gezellig halloween inrichten... Zalig!!

En dan idd in december die grote kerstboom met al die lichtjes enzo.... Oooooh heb er zin in!!

3. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Ik vind de feestdagen altijd zo gezellig.
    Vooral met de kerstboom en alle lichtjes in huis :) En ik heb dan verlof dus kan me lekker uitleven in huis, als dat nog lukt natuurlijk zo hoogzwanger.
    Mijn uitgerekende datum is 28-12-2012 dus dat gaat nog spannend worden. Wie weet krijgen we een kerstkindje!

4. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 die er enorm naar uitkijkt! Gezellig met zijn drietjes en de opa's en oma's die met kerst op visite komen! Kaarsjes aan, gezellig muziekje op, kerstboom die er dan weer staat, buiten koud, maar binnen lekker warm. Laat die tijd maar komen!

5. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Kak, ik realiseer me net dat het hoekje waar onze boom altijd staat nu is opgeslokt door een box en een boekenkast.... oeps

6. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik ben 25 december uitgerekend :) Ik weet zeker dat zodra ik de eerste hap van mijn kerst eten naar binnen wil werken, de baby eraan komt :p Of als ik het eerste kadootje wil openmaken of zoiets dergelijks :p

We gaan daarom ook dit jaar al vroeg in december alle kerstspullen opzetten, zodat we dat niet hoeven te doen in de laatste 2 weken. Wil natuurlijk wel dat als ik thuis kom van het ziekenhuis met de baby, de kerstboom en de lichtjes aan zijn :)

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier ook zin in kerst en vlak voor de kerst uitgerekend.. :D ik hoop dat het ook voor de kerst komt want dat is dan gelijk de eerste kerst met ons drieeen :D

met de feestdagen doen we het dus wel lekker rustig aan :D
    Oja en ik hoor de hele dag al kerstliedjes in mijn hoofd ;)

8. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Zou het liefste nu al de lichtjes voor het raam zetten :D

Deel Deze Pagina