Ja ik kijk er ook naar uit! Alleen die druilerige zondagen Nee denk toch dat ik dit beter vind,maar dan 5 graden koeler!
Voor mij mag dit weer nog wel een tijdje aanhouden. Vind kerst sowieso geen drol aan, en koud en nat weer vind ik maar deprimerend.
Als op en top zwangere muts mag het voor mij wel iets minder. Maar er wordt altijd al genoeg geklaagd, en ik wil momenteel wel de laatste zijn die dat doet. Al verlang ik op dagen als deze af en toe wel naar wat koeler weer. Zat straks Rob's grote tuinverbouwing te kijken uit pure verveling, en hij stond een tuin te veranderen in de herfst, met stromende regen. Dan kijk ik die regen bijna bij ons naar binnen toe .
Van mij mag het altijd wel kerstmis zijn Ben een koukleum maar dat weegt niet zwaarder tegen de gezelligheid, knuffelgehalte en sfeer die kerst met zich mee brengt!
Ik ook, dan ga ik eindelijk voor het eerst in 2 jaar, mijn familie weer eens bezoeken in Nederland!! Buiten dat ben ik ook meer fan van de winterperiode (niet perse van de kerst), zo gezellig met kaarsjes, verwarming aan, warme chocolademelk, heerlijk
Ik vind de kerst hartstikke gezellig maar ik ben blij dat we eindelijk zomer hebben!!! Dus gelukkig duurt het nog even voordat het kerst is
Nouja zeg eerst iedereenk ik wil zomer is het zomer moet het weer winter worden! Neehoor geef mij dit maar.
Haha! Ja een zonnesteek Nee van mij mag de zomer wel even blijven. Dan wel wat koeler, maar de winter moet ik nog niet aan denken.
Elke augustus krijg ik plots zo'n kerst-behoefte. Heb zelfs jaren terug kerst cd's uit de kast gehaald, maar in combinatie met augustus is dat toch geen succes... Ik begrijp je gevoel helemaal!
Kerst vind ik wel leuk, maar verder kan die kou me gestolen worden. Nee hoor, geef mij maar de zomer: Lekker buiten zijn, wasjes die lekker snel drogen en leuke zomerjurkjes. Van die kou heb ik na een week wel weer genoeg.