Ik heb zin in kerstmis

Discussie in 'De lounge' gestart door aurora5, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ja ik kijk er ook naar uit! Alleen die druilerige zondagen:(
    Nee denk toch dat ik dit beter vind,maar dan 5 graden koeler!

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Voor mij mag dit weer nog wel een tijdje aanhouden. Vind kerst sowieso geen drol aan, en koud en nat weer vind ik maar deprimerend.

3. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Als op en top zwangere muts mag het voor mij wel iets minder. Maar er wordt altijd al genoeg geklaagd, en ik wil momenteel wel de laatste zijn die dat doet. Al verlang ik op dagen als deze af en toe wel naar wat koeler weer.

Zat straks Rob's grote tuinverbouwing te kijken uit pure verveling, en hij stond een tuin te veranderen in de herfst, met stromende regen. Dan kijk ik die regen bijna bij ons naar binnen toe :D.

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Van mij mag het altijd wel kerstmis zijn :D Ben een koukleum maar dat weegt niet zwaarder tegen de gezelligheid, knuffelgehalte en sfeer die kerst met zich mee brengt!

5. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik ook, dan ga ik eindelijk voor het eerst in 2 jaar, mijn familie weer eens bezoeken in Nederland!! Buiten dat ben ik ook meer fan van de winterperiode (niet perse van de kerst), zo gezellig met kaarsjes, verwarming aan, warme chocolademelk, heerlijk :D

6. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    He nee joh geen kerst alsjeblieft, het is eindelijk zomer en lekker warm!!

7. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de kerst hartstikke gezellig maar ik ben blij dat we eindelijk zomer hebben!!! Dus gelukkig duurt het nog even voordat het kerst is

8. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Nouja zeg eerst iedereenk ik wil zomer is het zomer moet het weer winter worden! Neehoor geef mij dit maar.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha! Ja een zonnesteek:D

Nee van mij mag de zomer wel even blijven. Dan wel wat koeler, maar de winter moet ik nog niet aan denken.

10. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Elke augustus krijg ik plots zo'n kerst-behoefte. Heb zelfs jaren terug kerst cd's uit de kast gehaald, maar in combinatie met augustus is dat toch geen succes...

Ik begrijp je gevoel helemaal! :)

11. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Dank je

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Kerst vind ik wel leuk, maar verder kan die kou me gestolen worden. Nee hoor, geef mij maar de zomer: Lekker buiten zijn, wasjes die lekker snel drogen en leuke zomerjurkjes. Van die kou heb ik na een week wel weer genoeg.

Deel Deze Pagina