even een vraagje voor de meiden die daar ook wel eens bestellen.... mijn bestelling was echt super snel !!!! maar denk te snel voor mijn suikerbloemetjes waar een paar van gebroken zijn. en mijn ouwe disc zit een scheur in..... heeft iemand dat ook eens gehad? moet ik dit terug sturen? mail sturen vooraf? want ja ik kan die niet gebruiken ziet er niet uit natuurlijk en heb best een groot bedrag betaald voor die bestelling.
waaarom mail je niet gewoon naar hun toe, dat is toch veel sneller, weet je meteen waar je aan toe bent
Mijn bestelling is ook altijd erg snel Gewoon even bellen of een mail sturen idd, zijn hele aardige mensen. Succes!
Inderdaad even mailen en uitleggen en dan gaan ze zeker een nette oplossing voor je bedenken Succes !!
Mijn bestellingen zijn ook altijd supersnel. Ik heb één keer gehad dat het niet klopte en toen heb ik gebeld. Ze waren heel vriendelijk en stuurden het item meteen opnieuw.
ok ik heb inmiddels gemailt binnen 24 uur nemen ze contact op. Nou hopelijk word het opgelost. Was helemaal happy toen pakketje binnen kwam. Brak zowat me rug door het gewicht van het pakket haha. Man wat kan die fondant zwaar zijn als je voor 3 taarten ( 1 van 2 lagen en 1 van 3 lagen en natuurlijk nodige versiering he) nodig heb. Ben helemaal verslaaft aan taarten maken ( nu dan voor manneke die 1 jaar word natuurlijk he en voor vrouwtje die 3 word ) Vind dat zoooo mooi en ben dan zooooo trots als het gelukt is !!! en al die reacties !! WOW !! en OOOOOOOOOOOO wat mooi hihi ben ook wel verslaafd aan de reacties geloof ik hihi