Onze dochter moest ontlasting in laten leveren ter controle echter bedacht ik me later pas dat ze altijd s avonds poept.. Nu heb ik het in het potje gedaan maar het lab is dicht, hoe bewaar ik dat nu?? En kan dat morgen dan nog wel weg? (kan het morgen pas om 14.00 wegbrengen) Iemand ervaring??
Je kan het ook per post opsturen dus lijkt me geen probleem het een nachtje te laten staan en morgen af te geven.
Zit er niet zo'n zakje bij waar het op staat? Hier 2x ontlasting van onze zoon op moeten sturen. Tot aan het opsturen moesten we het koel en donker bewaren.
Als we bij ons op het werk ontlasting op moeten vangen moeten we dit koel bewaren tot het naar het lab kan. Maar of je het in je koelkast, naast je eten wil bewaren? Anders misschien in deze temperaturen ergens buiten of in de garage ofzo??
Of buiten of op je toilet als het daar koud is....en misschien heb je eenpotje die je goed schoon kan maken waarin je het kan bewaren???
wij moesten het gewoon op kamer temperatuur bewaren. moesten van 3 dagen bewaren. twee met vloeistof al in het potje en een alleen ontlasting....
Hier voor zoontje ook in de koelkast moeten bewaren en ze wouden het het liefst zo snel mogelijk nadat het in het potje zat hebben, maar dat ging bij ons ook niet, was ook nachtje overheen gegaan maar was niet erg
Als je potjes zonder vloeistof hebt in de koelkast heb je potjes met vloeistof dan buiten de koelkast.