ik heb zo het gevoel dat ik de 40 wk niet haal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik weet niet of het ook zo zal zijn maar me gevoel zegt dat ik de 40 wk niet ga halen, waarom weet ik niet maar ben de laatste dagen een beetje gestresst en wil alles schoon hebben en ben zelfs in alles staten om de kleertjes te wassen enzo maar doe dit niet want het is echt te vroeg en me meubeltjes komen pas over 2 wk. wel heb ik het al 100x gesorteerd om te kijken of ik alles heb en ga meteen naar de winkel als ik er achter kom nog iets nodig te hebben. ook ben ik nu al spullen aan het verzamelen voor in me tas die mee moet naar het ziekenhuis maar pak deze nog niet in omdat ik straks wel alles fris in de tas wil hebben.

wie had dit voorgevoel ook in een eerdere zwangerschap en heeft toch gewoon de 40 wk gehaald of liep zelf nog door tot na de 40 wk

2. Niet meer actief

hoi meid
    jee ik hoop dat je het toch nog wel een paar weken volhoud hoor ;)

ik had bij mijn 1e zwangerschap het gevoel dat het eerder kwam
    maar helaas dat was niet het geval
    ik heb meer dan 2 weken overtijd gelopen ;)

en bij deze heb ik het gevoel dat ie eerder komt
    maar dat is meer door de complicaties die er zijn
    maar goed het blijft afwachten he
    succes verder met je zwangerschap

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb nooit echt het idee gehad dat ik eerder zou bevallen... bij de 2de eerder omgekeerd. Ik beviel met 37wk terwijl ik daar totaal nog niet op rekende (bij de eerste moest ik ingeleid worden omdat er niks gebeurde)

Ik had wel regelmatig in de zwangerschap momenten dat ik me druk maakte of alles wel af zou komen en alles wel klaar zou zijn... zat ik weer flink op mn man te vitten enzo maar dat was gewoon nesteldrang wat zo afentoe de kop op stak. Achteraf kan ik me dan niet voorstellen waar ik me zo druk om maakte maar als je zwanger bent kan je je om de kleinste dingen druk maken.

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wat een fijn bericht van Zeeuws meisje zulke verhalen hoor ik graag ;)

Ik had nl bij de eerste het gevoel dat ie eerder kon komen en met 37 weken leek het er ook serieus op, verloskundige langsgeweest etcetc, maar nee hoor het zette niet door en na 5 weken en 2 dagen lang fikse voorweeen gehad te hebben bij 42 weken en 2 dagen ingeleid..

Bij deze heb ik dus helemaal niet het idee dat hij voor de 42 weken gaat komen, maar toch geven de berichtjes zoals die van zeeuws meisje me toch een heel klein beetje moed ;)

5. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    hoi hoi,

Ook ik had het gevoel dat Luuk eerder zou komen. Ik dacht zondag 15 april. De zondag had ik goed, maar het werd zondag 22 april. Luuk is geboren na 39 weken en 1 dag zwanger te zijn geweest!

Knuffel

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hoi hoi, ja ook ik had echt het idee dat ik de 40 weken niet zo halen. En zie nu: 39 weken en 4 dagen, dus het zou nog kunnen, maar ik denk dat onze kleine gewoon de 40 weken volmaakt, en misschien nog wel langer..........

7. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Ja ik dacht ook met 37 weken kan niet lang meer duren maar nu denk ik er anders over nu denk ik de 40 weken ga ik wel halen misschien nog wel langer helaas wat ik ben aan het wachten en dat duurt lang! :)

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik herken het gevoel...
    Hier staan de meubels net een week, en heb ik nu alle kleertjes al gewassen en gestreken....

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bij de eerste had ik nesteldrang vanaf 35 weken. Ik deed niks anders als poetsen en opruimen. Toch had ik het idee dat ik overtijd zou gaan lopen. Groot was dan ook mijn verbazing dat ze zich 8 dagen eerder aankondigde.
    Bij de tweede dacht ik echt dat ze eerder zou komen, ik had al weken voorweeen etc. Maar ze wachte mooi tot de uitgerekend dag.
    Ik ga er nu maar van uit dat deze later komt. Kan het alleen maar mee vallen.

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb ook altijd gezecht, ik haal de 40 weken niet.. Weet wat je zegt!
    Ik was precies 40 weken toen Eliza kwam, maar het steld je enorm teleur dat je misschien wel 2 weken over tijd bent, dus hou je er niet teveel aanvast!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo te lezen zal het wel gewoon iets van nesteldrang zijn, hoop het eerlijk gezegt ook want ik heb liever dat ik tot 42wk moet lopen dan dat het nu al zou komen. net ben ik weer gaan poetse en heb echt geen rust telkens als ik bezig ben zie ik weer iets wat ook nog gedaan moet worden. echter heb ik amper meer energie en slaap slecht dus moet het gewoon rustiger aan gaan doen.

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Heel herkenbaar. Hier is het hele huis bijna van top tot teen helemaal opgeruimd en gepoetst. Alles staat klaar voor de kleine.
    Maar of de kleine ook daadwerkelijk eerder komt, geen idee.
    Mijn moeder denkt van wel, vanwege de nestdrang, maar de tijd zal het ons leren. ;)

13. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    dat gevoel heb ik ook gehad. Vooral toen het kamertje nog niet af was. Maar de kans dat het nu al komt is heel klein. Het is gewoon heel lastig om dat gevoel los te laten.

Het gevoel dat ik de 40 weken niet ga halen heb ik ook vrij sterk. Maar ik probeer het zoveel mogelijk los te laten.
    Komt bij mij ook omdat mijn buik echt enorm is en iedereen de hele tijd ook roept dat ie wel eerder zal komen.. Maar dan zal je wel zien dat het toch nog 42 weken wordt.

Deel Deze Pagina