Hallo, Ik moet even mijn verhaal kwijt...ik ben nu 19 weken zwanger en voel de baby nog niet. Het enige dat ik af en toe heb is wat geborrel, maar weet niet of dit mijn darmen zijn of dat dit de baby is...Het is mijn eerste zwangerschap en volgende week donderdag moet ik weer naar de verloskundige en voor de 20-weken echo. Maar gisteravond stortte ik in...heb liggen huilen omdat ik ineens heel onzeker werd. Heb de verloskundige gebeld en hopelijk kan ze vandaag even langs komen, even afwachten hoe laat. Dan hoor ik het hartje hopelijk weer en ben ik weer gerustgesteld. ZIjn er meer meiden die hier last van hebben? Word echt gek van mezelf! Groetjes, Debby
hoi meid ik zal me niet te veel zorgen maken als ik jou was ik voelde die kleine pas met een week of 24 omdat mijn placenta aan de voorkant ligt dus duurde het allemaal wat langer maar hoe meer je je druk maakt des te langer duurt voordat je die kleine voelt misschien kan je rustig gaan liggen en dan met je handen voorzichtig op je buik drukken die van mij reageerde daar op ik zal zeggen het is het proberen waard heel veel sterkte en maak je niet te druk liefrs jessica
Heey meis, idd wat jessica zegt: niet al te druk maken, je zult je kleintje snel genoeg gaan voelen! Maar ik kan je angst en onzekerheid heel goed begrijpen. Denk dat het bij het zwanger zijn hoort, ook al zit het frummeltje nog in je buik alles wat er met hem/haar gebeurt voel jij je verantwoordelijk voor. Maar je bent al bijna op de helft! Geniet volg wk donderdag van de 20 wkn echo en geniet dan nog ff lekker van je buikje! liefs, Marlene
Lieve Jessica en Marlene, Bedankt voor jullie steunende woorden! Daar put ik weer kracht uit. Ik heb al geprobeerd om metmijn handen op mijn buik te gaan, maar geen reactie...ik weet dat het waarschijnlijk allemaal gewoon goed gaat, maarmijn hersenen willen dat nog niet geloven . Bovendien heeft mijn vriendin een doodgeboren kindje gekregen bij 28 weken, dus dat spookt ook wel in je hoofd! Maar goed...ik moet proberen positief te denken! Ben blij als de verloskundige is geweest en ik het hartje weer heb gehoord. Bedankt! Liefs, Debby
De verloskundige is vandaag geweest en we hebben het hartje gehoord. Gelukkig gaat alles dus gewoon goed! En ze dacht dat de placenta misschien ervoor ligt, dus dat zullen we volgende week op de 20-weken echo zien.
De verloskundige is vandaag geweest en we hebben het hartje gehoord. Gelukkig gaat alles dus gewoon goed! En ze dacht dat de placenta misschien ervoor ligt, dus dat zullen we volgende week op de 20-weken echo zien.
Gelukkig heeft het je wat gerust gesteld! Er zijn ook vrouwen die hun kindje pas in de 22e week gaan voelen, dus je kunt nog alle kanten op! Succes, Mayke