Ik rust elke middag ongeveer 2 uurtjes. Daarnaast slaap ik 's nachts zo'n 10 uur. Ik heb dat gewoon nodig. Nu ben ik eigenlijk sinds een week ofzo elke keer ongeveer een uur na het wakker worden naar. Kan het niet zo goed omschrijven. Ik ben duf, maar als ik dan b.v iets ga doen ook duizelig, vooral als ik onder de douche sta (warmte?). Zijn er meer meiden die dit herkennen? (p.s mijn bloeddruk is goed)
Heeft denk ik wel iest met de suikerspiegel te maken. Je bloed moet nu veel sneller stromen en kan misschien zsnel niet op de juiste plek zijn. Ik meende dat een uurtje overdag slagen voldoende is, anders kom je ook weer in een bepaalde 'slaap' terecht, diepere slaap. Kan het ook zijn. Of misschien voor het slapen gaan nog even een hapje eten, wil ook wel eens helpen
Nee, ik lig op mijn zij... Wel heb ik last van nierstuwing. Misschien dat het daarmee te maken heeft. Korter slapen, tja zou kunnen.... Bloedsuiker denk ik niet, ik eet altijd wat na het opstaan, maar het gaat niet over...
Ik werk veel wisseldiensten (nu effe wat minder) en had daar ook altijd last van als ik ging slapen. Wat bij mij heel erg veel hielp was veel water drinken echt vlak voordat ik ging slapen. Ik raakte gewoon een beetje uitgedroogd en daar voelde ik me altijd heel beroerd van. Het helpt nu echt super! succes
Dat heb ik ook! Ik ben gewoon een beetje misselijk en naar als ik dan weer opsta na mijn middagdutje. Mijn VK raadde me aan om eerst liggend wat te eten voordat ik overeind kom. Heb het alleen nog niet geprobeerd dus weet niet of het werkt...