Onze dochter is al een tijdje bezig met papa & mama zeggen... in verschillende vormen en maten... heel bewust niet... Maar vandaag ineens wel heel opvallend... Ik had papa nog maar amper gehoord... totdat hij thuis kwam van zijn werk... toen begon ze weer met papapapapa, paaaaapa, papa, pfffapfa.... Toch bewust?! Arg zo leuk!!! Rest van de dag was het vooral MwahMwah, maaamaaa Mammammam Hmmmam.. en dat heb ik niet meer gehoord sinds mijn vriend thuis was.. Ook elke dag weer zo'n heerlijk moment.. Totall loss wordt ze elke avond rond half 8/8 uur wakker voor haar flesje... Doodmoe gaat hij erin.. Maar zogauw ze terug is op haar kamertje is ze nog even 5 minuten klaarwakker, vrolijk, babbelen, gieren van het lachen Heerlijk om zo samen de dag af te sluiten... Daarna horen we haar nog 10/15 minuutjes zingen via de babyfoon voordat ze lekker op haar zij draait en in slaap valt... En owow wat ben ik gek op dat meissie
Hier vandaag ook een leuke actie, dochter was bij iemand in de tuin aan het spelen met twee andere kindjes die iets ouder waren maar die ze nog nooit had gezien. Op een gegeven moment vond ze een pakje met twee koekjes in haar tas en die wilt ze dus graag hebben. Dat mocht dus oma maakte hem open. Gaat ze eerst een koekje aan een van de andere kindjes geven en vervolgens staat ze naar het koekje te kijken, toen naar het andere kindje, vervolgens nog een keer naar het koekje en toen ging ze hem toch aan dat andere kindje geven!! Vond het zooooo lief van haar!! Natuurlijk kreeg ze zelf ook nog een koekje van oma als beloning!
Vanmorgen besloot ons ventje uit te slapen (na een nachtje dóórslapen!) Ik hoorde hem kletsen en half jammeren in bed dus ben ik de fles gaan klaarmaken om 6.30. Kom ik boven is het muisstil "shit, dacht ik, heb ik weer" Stiekum kom ik zijn kamertje op, ligt meneer dwars in bed met een heule grote glimlach naar me te kijken Om vervolgens tot tegen de muur aan alles nat te plassen. Fijn, verschonen met een klein lichtje.... ik merkte het pas toen ik iets hoorde kletteren Ben zoooo in luve!!
Ik kreeg vanochtend voor de eerste keer een echte kus van mijn zoon. Helemaal uit zichzelf met "smak"geluid. Nou mijn dag kon vandaag niet meer stuk hoor!!
Ons meisje slaapt nu al 4 nachten van 21.00-9.00 uur echt heerlijk is dat zo heb je nog even wat tijd 's avonds en 's ochtends ook... Ik herken ons huis niet meer terug zo netjes is het . En om 11.00 uur wil ze weer slapen. Ik had wel even een heel leuk momentje vanochtend, er was een hond buiten heel hard aan het blaffen wel een half uur lang dus ik was echt al lang wakker hoor ik op een gegeven moment een brabbeltaaltje ik dacht eerst nog dat het mijn stiefzoontje was want van zijn kamertje klinkt het soms heel gedempt en lijkt het op brabbelen maar hij was er vanochtend helemaal niet. Dus ik snel uit bed en kom bij mn dochtertje ligt ze heerlijk te brabbelen en zodra ze mij zag begon ze te lachen . Dat is nog eens fijn wakker worden!!
Mijn stoere mannetje ontdekte vandaag dat het erg leuk is om met je handen in je zakken te staan. Het stond zo schattig dat ik hem wel op kon vreten!
ons mannetje is vandaag flink op zn mondje gevallen met als resultaat een flinke dikke lip Na enige tijd stapt meneer weer vrolijk met zijn loopauto gierend van het lachen de huiskamer door... Wat een stoer en dapper mannetje is het toch....
Hier ook weer iets superliefs het haar van ons meisje begint flink te groeien dus deed ik haar voor de foto even een haarbandje in en het stond zo schattig de haartjes gingen al echt een beetje overeind staand !
Geweldig!! Mijn zoontje wordt ook elke ochtend vrolijk wakker. Echt een heerlijk mannetje! Vanmorgen was hij bijvoorbeeld om half 7 'al' wakker. Dat is voor zijn doen wel vroeg. Hij moet altijd wachten tot 7 uur, omdat hij het ook prima kan. Toch is hij weer in slaap gevallen voor eventjes. Toen hij weer wakker werd ging ik er heen. Hij ligt op de buik en dan met de beentjes naar de deurkant. Als hij me aan hoort komen, probeer hij zo ver mogelijk om te kijken.. Heel schattig! En als ik dichterbij komt en hij ziet me, dan lacht hij gelijk! Echt geweldig!